صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برای شناخت حضرت زهرا(س) باید از قرآن و عترت کمک گرفت

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: مسئولان باید بدانند که تلاش‌هایشان برای اجرای عدالت کافی نیست و نحوه عملکردشان سبب نارضایتی مردم شده است. به گزارش تسنیم، آیت‌الله احمد پروایی امشب در ویژه مراسم “سوگواره یاس نبوی” در بقعه حضرت فاطمه اخری(س) در رشت اظهار […]

کد خبر : 29557 | 1:57 ب.ظ | ۳۰ بهمن , ۱۳۹۶

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: مسئولان باید بدانند که تلاش‌هایشان برای اجرای عدالت کافی نیست و نحوه عملکردشان سبب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله احمد پروایی امشب در ویژه مراسم “سوگواره یاس نبوی” در بقعه حضرت فاطمه اخری(س) در رشت اظهار داشت: سانحه سقوط هواپیمای شرکت “آسمان” را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای شناخت حضرت زهرا(س) باید از قرآن و عترت کمک گرفت عنوان داشت: حضرت زهرا(س) را یا خدا باید برای ما معرفی کند یا پیامبراکرم(ص) و یا کسانی که این بانوی بزرگوار را درک کردند.

آیت‌الله پروایی قرآن و عترت را به‌عنوان دو میراث ارزشمند پیامبراکرم(ص) برای بشریت معرفی کرد و ابراز داشت: تنها راهی که بشریت می‌تواند به سعادت برسد تمسک به قرآن و عترت است.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به سعادت باید قرآن و عترت را همزمان با یکدیگر حفظ کرد عنوان داشت: اگر انسانی قرآن را بدون عترت و یا عترت را بدون قرآن حفظ کند به سعادت نمی‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری سوره “کوثر” را به‌عنوان سوره‌ای که مختص حضرت زهرا(س) است معرفی کرد و اظهار داشت: مشرکان، پیامبراکرم(ص) را “ابتر” می‌خواندند اما حضرت زهرا(س) به‌عنوان هدیه‌ای از جانب خدا به وی عطا شد.

آیت‌الله پروایی ماجرای “فدک” را سندی برای اثبات مظلومیت و فضائل حضرت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: باغ “فدک” ارثیه حضرت زهرا(س) نبود بلکه حق مسلم او بود که در زمان حیات پیامبر(ص) به او داده شد اما بعد از رحلت رسول‌الله(ص) از او غصب شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری آیه تطهیر را به‌عنوان سند عصمت اهل‌بیت معرفی کرد و اظهار داشت: پیامبراکرم(ص) اهل بیت خود را حضرت علی(ع)، حضرت زهرا(س)، امام حسین(ع) و امام حسن(ع) می‌داند.

وی داستان “مباهله” را یکی دیگر از اسناد حقانیت پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت دانست و اعلام کرد: زمانی که مسیحیان دیدند که پیامبر اسلام(ص) عزیزانش را برای مباهله آورده است شکست خود را پذیرفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) در حدیث گفته است که حضرت فاطمه(س) پاره تن او است؛ هرکس حضرت زهرا(س) را آزار دهد پیامبر(ص) را آزار داده و هرکس پیامبر(ص) را آزار دهد خدا را آزار داده است.

آیت‌الله پروایی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون عدم موفقیت کشور در دستیابی به عدالت تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که تلاش‌هایشان در راستای اجرای عدالت کافی نیست و نحوه عملکردشان سبب نارضایتی مردم شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد