صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شبهه‌پراکنی در جامعه سبب تنهایی حضرت علی(ع) شد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را به‌عنوان تنها راه شناخت خدا معرفی کرد و گفت: اگر در مسیر اهل‌‌بیت(ع) قدم برنداریم مانند داعشیان و دراویش اغتشاشگر گمراه می‌شویم. به گزارش تسنیم، آیت‌الله احمد پروایی امشب در ویژه‌مراسم “سوگواره یاس نبوی” در بقعه حضرت فاطمه اخری(س) در رشت […]

کد خبر : 29561 | 8:32 ق.ظ | ۲ اسفند , ۱۳۹۶

رشت| حرکت نکردن در مسیر اهل بیت سبب گمراهی می‌شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را به‌عنوان تنها راه شناخت خدا معرفی کرد و گفت: اگر در مسیر اهل‌‌بیت(ع) قدم برنداریم مانند داعشیان و دراویش اغتشاشگر گمراه می‌شویم.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله احمد پروایی امشب در ویژه‌مراسم “سوگواره یاس نبوی” در بقعه حضرت فاطمه اخری(س) در رشت اظهار داشت: زندگی حضرت زهرا(س) مملو از درس‌‌هایی است که انسان باید آن‌ها را فراگیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره  به موضوعات مطرح‌شده در رساله حقوق امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: این امام معصوم گفته است که هرکس به خدا و روز قیامت ایمان دارد نباید همسایه خود را آزار دهد.

آیت‌الله پروایی درباره مشکلاتی که اخیراً دراویش گنابادی در تهران به‌وجود آورده‌اند تصریح کرد: تمام اقداماتی که این دراویش انجام داده‌اند حق الناس است و باید پاسخگو باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ذکر روایتی از حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز داشت: این بانوی مکرمه تأکید فراوانی بر لزوم نگهداری و مراقبت مناسب از مهمان داشته و بارها بر این موضوع تأکید کرده بودند.

وی با یادآوری لزوم پرهیز از بیان سخنان ناصواب خاطرنشان کرد: حقیقت برخی گناهان مانند دروغ و غیبت برای ما نامشخص است و اگر برای ما آشکار می‌شد هرگز آن را انجام نمی‌دادیم.

آیت‌الله پروایی با اظهار اینکه معصومان نه مرتکب گناه می‌شوند و نه فکر گناه را می‌کنند اضافه کرد: متأسفانه امروز در جامعه شاهد گناهانی مانند بی‌حیایی، بدحجابی و خودفروشی هستیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه برخی دارای عواقب اجتماعی هستند عنوان داشت: انجام برخی گناهان سبب می‌شود که جامعه هم با دیدن شما دچار آن گناه شود.

وی با اعلام اینکه یکی از نام‌های روز قیامت “یوم الحسره” است اظهار داشت: به‌طور مثال در ایام انتخابات برخی دنیا و آخرت خود را فدای دنیای دیگران می‌کنند تا به‌اصطلاح خودشان به نان و نوایی برسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انسان باید از اعمال خیرش مراقبت کند ابراز داشت: گاهی اوقات انسان‌ها با گناهانشان اعمال خیرشان را تباه می‌کنند اما باید مراقب بود تا این اتفاق رخ ندهد.

آیت‌الله پروایی امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را به‌عنوان تنها راه شناخت خدا معرفی کرد و عنوان داشت: اگر در مسیر اهل‌‌بیت قدم برنداریم مانند داعشیان و دراویش اغتشاشگر گمراه می‌شویم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امروز دشمنان اسلام به‌طور گسترده در حال شبهه‌افکنی در جامعه هستند خاطرنشان کرد: شبهه‌پراکنی در جامعه سبب تنهایی حضرت علی(ع) شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد