صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهر رشت + تصاویر

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: مقابله با رژیم صهیونیستی از اصول انقلاب اسلامی است. حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی 14 خرداد پس از نماز مغرب و عشاء در مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر رشت، ایام‌الله در اسلام را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: ایام‌الله […]

کد خبر : 2988 | 8:26 ب.ظ | ۱۵ خرداد , ۱۳۹۲

SONY DSC

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: مقابله با رژیم صهیونیستی از اصول انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی 14 خرداد پس از نماز مغرب و عشاء در مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر رشت، ایام‌الله در اسلام را حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: ایام‌الله روزهایی است که در زندگی انسان‌ها نقش دارد و می‌توان از آن درس آموخت و عبرت گرفت.

وی مطالعه روزهای سرنوشت‌ساز را بسیار مهم و قابل توجه عنوان کرد و افزود: 15 خرداد سال 1342 از روزهای مهم و سرنوشت‌ساز ملت ایران است.

* 15 خرداد روز شکست شاه و آمریکا بود

روحانی با بیان اینکه خط امام (ره) سبب شکست شاه و آمریکا شد، تصریح کرد: 15 خرداد روز شکست شاه و آمریکا بود.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی به توزیع دلارهای آمریکایی بین اراذل و اوباش برای بازگرداندن شاه در کودتای 28 مرداد اشاره کرد و یادآور شد: سال‌ها آمریکا دغدغه آن را داشت که مردم ایران فرصتی به‌دست آورده و شاه را سرنگون کنند.

این مسئول با اشاره به فریب دادن اقشار مستضعف و طبقه‌های پایین جامعه با اجرای اصلاحات ارضی در ایران، خاطرنشان کرد: کشاورزان، کارگران و زنان محروم در 15 خرداد سال 42 مقابل شاه ایستادند و تعداد بسیاری به شهادت رسیدند.

روحانی زمینه سقوط شاه را از 15 خرداد سال 42 عنوان کرد و ابراز داشت: خط امام (ره) در هر مقطع و مرحله پیروز بوده است.

* خط امام (ره) شکست ناپذیر است

رئیس بنیاد تاریخ‌پژ‌وهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خط امام (ره) را شکست ناپذیر خواند و عنوان کرد: شکست ناپذیری از ویژگی‌های خط امام (ره) است.

وی با بیان اینکه امام (ره) در قضیه کاپیتولاسیون به‌تنهایی قیام کرد، گفت: امام (ره) با قیام خود آمریکا را رسوا کرد و نفرت ملت ایران از آمریکا عمق پیدا کرد.

روحانی به توطئه‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تمام جهانخواران به دنبال شکست انقلاب اسلامی بودند، اما حرکت امام (ره) قیام الهی بود.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی فتنه سال 88 را نقشه دشمنان اعلام کرد که 20 سال برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند و یادآور شد: مردم گیلان در 8 دی و ملت ایران در 9 دی حماسه آفریدند و مشت محکمی بر دهان آمریکا و عوامل آن زدند.

* مقابله با رژیم صهیونیستی از اصول انقلاب است

این مسئول با بیان اینکه استکبار جهانی در طول انقلاب از اسلام ناب محمدی (ص) ضربه سنگینی خورده،گفت: انقلاب اسلامی جهانی شده و ام‌القرای ملت‌های مظلوم است.

روحانی به وجود آوردن بن‌لادن، طالبان و گروه‌های ارتجاعی را برای به انحراف کشاندن اسلام عنوان کرد و گفت: خط و راه امام (ره) استوارتر از آن است که توطئه‌های مذکور بتواند به آن آسیب برساند.

وی در ادامه حضور مردم در مقاطع مختلف انقلاب را سرنوشت‌ساز توصیف کرد و یادآور شد: استکبار جهانی به دنبال مایوس کردن مردم است تا بتواند با حمله برق‌آسا ایران را به ویرانه تبدیل کند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه را نشان‌دهنده استواری انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: امروز دو ندای شیطانی و رحمانی به گوش می‌رسد و صدای شیطانی مردم را به عدم حضور در صحنه دعوت می‌کند.

این مسئول صدای امام (ره) را ندای رحمانی خواند و متذکر شد: امام (ره) حضور مردم در صحنه را یک تکلیف می‌دانستند و مردم ایران در 24 خرداد جاری با حضور در پای صندوق‌های رای به ندای امام (ره) و مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد