صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد با محوریت شهید سید یونس حسینی رودباری + تصاویر

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی کاندیداهای خواهان مذاکره با آمریکا را در مسیر انحرافی خواند و گفت: سازش‌پذیری با اسلام‌خواهی مغایرت دارد.  حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی 15 خرداد مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد و شهید سید یونس حسینی رودباری اظهار کرد: شهادت یونس رودباری در دوم فروردین سال 42 یک حرکت […]

کد خبر : 2989 | 8:34 ب.ظ | ۱۵ خرداد , ۱۳۹۲

3

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی کاندیداهای خواهان مذاکره با آمریکا را در مسیر انحرافی خواند و گفت: سازش‌پذیری با اسلام‌خواهی مغایرت دارد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی 15 خرداد مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد و شهید سید یونس حسینی رودباری اظهار کرد: شهادت یونس رودباری در دوم فروردین سال 42 یک حرکت حماسی بود و تحول عظیمی در کشور به وجود آورد.

وی ادامه داد: خون شهید سید یونس رودباری چهره زشت و ضد اسلامی رژیم پهلوی را نشان داد و ماهیت شاه را بر ملا کرد.

روحانی با بیان اینکه خون شهید یونس رودباری جوشید تا قیام مقدس 15 خرداد را به وجود آورد، تصریح کرد: مردمی که در 15 خرداد به صحنه آمدند پیرو ولایت و مرجعیت بودند و در راه دفاع از مرجعیت از جان خود گذشتند.

*ولایت‌مداری پیام 15 خرداد است

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی پیام 15 خرداد را پیروی از ولایت عنوان کرد و افزود: ولایت‌مداری نقش مهمی در سرنوشت، استقلال و عزت کشور دارد و موجب اتحاد و وحدت جامعه می‌شود.

وی وحدت و انسجام در کشور را به برکت ولایت‌مداری و پیروی از مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: پیروی از ولایت انسان را از تردید و تزلزل خارج می‌کند.

روحانی با اشاره به اینکه پیروی از رهبری انسان را از هر گونه انحراف مصون نگه‌می‌دارد، یادآور شد: پیروی از ولایت مایه بصیرت و آگاهی انسان می‌شود.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی درس مقاومت را از جمله پیام‌های 15 خرداد اعلام کرد و افزود: مردم در قیام 15 خرداد با توجه به کشته‌های بسیار مرعوب رژیم نشدند و در صحنه حضور داشتند.

وی با تاکید براینکه مردم در قیام 15 خرداد عقب‌نشینی نکردند، خاطرنشان کرد: قیام 15 خرداد زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بود.

روحانی تصریح کرد: مقاومت می‌تواند تحریم‌های اقتصادی، ترورها و جنگ تحمیلی را درهم بشکند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی به‌کارگیری اسلام در تمام زمینه‌ها را یکی از پیام‌های 15 خرداد عنوان کرد و افزود: شناخت اسلام در تمام ابعاد از ویژگی‌های برجسته امام (ره) بود.

وی سازش ناپذیری را از پیام‌های 15 خرداد خواند و اظهار کرد: مردمی که در 15 خرداد فریاد مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی سر دادند سازش‌ناپذیر بودند.

روحانی ایستادگی و مقاومت را از پیام‌های 15 خرداد دانست و بیان کرد: مردم با ایستادگی و مقاومت توانستند انقلاب را در سال 57 به پیروزی برسانند.

*سازش‌پذیری با اسلام‌خواهی مغایرت دارد

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در ادامه کاندیداهای خواهان مذاکره با آمریکا را در مسیر انحرافی خواند و تصریح کرد: سازش‌پذیری با اسلام‌خواهی مغایرت دارد.

وی با بیان اینکه در مسیر ولایت و رهبری سازش و کرنش در مقابل دشمنان اسلام معنا ندارد، خاطرنشان کرد: جمله امام (ره) مبنی بر “هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید” بر گرفته از قرآن است.

روحانی اضافه کرد: تا وقتی اسلام هست خط امام (ره) وجود دارد و آرمان‌های ایشان پابرجا است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که سخن از سازش با آمریکا می‌زنند در مسیر اسلام و رهبری نیستند، اظهار کرد: اظهار تنفر به دشمن و آمریکا فحش نیست بلکه امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبرا است.

وی حضور در صحنه را از دیگر پیام‌های 15 خرداد اعلام کرد و یادآور شد: حضور مردم در صحنه مایه بدبختی و یاس دشمن است و عزت و عظمت ملت ایران را تضمین می‌کند.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد