صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی با محوریت رهبر معظم انقلاب در سراسر کره زمین اشاعه پیداکرده است

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به توان دفاعی کشور و تأکید بر اینکه دشمن اگر خطایی کند ایران آن را با خاک یکسان می‌کند گفت: به حرمت خون شهدا و همت جوانان ولایی آسمان و زمین ایران از امن‌ترین نقاط دنیا است. سردار احمد کریم‌پور عصر امروز در پنجمین یادواره نخستین شهید مدافع حرم […]

کد خبر : 30319 | 11:10 ق.ظ | ۶ اردیبهشت , ۱۳۹۷

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به توان دفاعی کشور و تأکید بر اینکه دشمن اگر خطایی کند ایران آن را با خاک یکسان می‌کند گفت: به حرمت خون شهدا و همت جوانان ولایی آسمان و زمین ایران از امن‌ترین نقاط دنیا است.

سردار احمد کریم‌پور عصر امروز در پنجمین یادواره نخستین شهید مدافع حرم امیر رضا علیزاده با تأکید بر لزوم تکریم شهدا اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب کسانی که در مراسم شهدا شرکت می‌کنند از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و سربازان امام زمان (عج) هستند.

وی جبهه دفاع مقدس را قطعه‌ای از بهشت توصیف کرد و افزود: جبهه‌های نبرد حق علیه باطل قطعه‌ای از بهشت بود که رزمندگان در آن ساخته‌وپرداخته و شهادت نصیبشان می‌شده است.

به گزارش فارس، فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با محوریت رهبر معظم انقلاب در سراسر کره زمین اشاعه پیداکرده گفت: اشاعه و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان مرهون خون شهدا است و باید یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم گرامی داشته شود.

سخنران یادواره شهید مدافع حرم علیزاده با تأکید بر اینکه به حرمت خون شهدا و عزت پدر و مادر آن‌ها ایران در اوج قدرت منطقه‌ای و حتی جهان قرارگرفته بیان کرد: به فرموده رهبری، ایران هیچ‌گاه سلاح اتمی نخواهد ساخت اما ایران اسلامی در هر سطحی که رژیم صهیونیستی و آمریکا بخواهد با ما حمله کند در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

کریم‌پور با بیان اینکه استفاده از سلاح هسته‌ای برای مسلمان حرام است اما اگر رهبر و ولی امر مسلمین امر کند استفاده از سلاح هسته‌ای نیز در دفاع از استکبار جهانی حلال می‌شود تصریح کرد: ایران هیچ‌گاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست اما اگر بخواهد هر متجاوزی به ما تجاوز کند به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران آن‌ها را با خاک یکسان خواهد کرد و در این تصمیم مصمم ایران هیچ شکی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی و داعش حتی اجازه ندارد به‌عکس حرم عمه سادات تجاوز کند گفت: امروزه جبهه مقاومت در شعاع ۳۰ کیلومتری رژیم صهیونیستی حضور دارد و اگر کوچک‌ترین خطایی از آن‌ها سر بزند آن‌ها را از بین می‌برد.

فرمانده دوران طلایی دفاع مقدس با تأکید بر اینکه آسمان، زمین، دریا و زیرزمین ایران از امن‌ترین نقاط جهان است گفت: امروزه به حول قوه الهی و ثمره خون شهدا در کنار پشتکار جوانان ایرانی و ولایی نقاط حساس کشور به امن‌ترین سیستم‌های امنیتی خودکار مجهز هستند و کاملاً از این توان دفاعی و نظامی ایران دنیا باخبر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد