صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش ادبی “العبد” در فومن برگزار می‌شود

نخستین همایش ادبی “العبد” به‌منظور گرامیداشت مقام آیت الله بهجت و با حضور حجت الاسلام علی بهجت، علما و دوستدارانش در فومن برگزار می‌شود. یوسف نیک‌انجام در نشست خبری با اصحاب رسانه در فومن با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نخستین همایش ادبی “العبد” ویژه آیت الله بهجت فومنی در شهرستان فومن برگزار می‌شود. به گزارش […]

کد خبر : 30328 | 11:21 ق.ظ | ۶ اردیبهشت , ۱۳۹۷

نخستین همایش ادبی “العبد” به‌منظور گرامیداشت مقام آیت الله بهجت و با حضور حجت الاسلام علی بهجت، علما و دوستدارانش در فومن برگزار می‌شود.

یوسف نیک‌انجام در نشست خبری با اصحاب رسانه در فومن با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نخستین همایش ادبی “العبد” ویژه آیت الله بهجت فومنی در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، نیک انجام هدف از برگزاری این همایش را بزرگداشت مقام گرانقدر این عالم ربانی جهان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: همایش ادبی”العبد” روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با بیان اینکه برای ارسال آثار شاعران به این همایش از ماه‌ها قبل فراخوان داده شده است ابراز داشت: ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این همایش از سراسر کشور ارسال شد که از این آثار ۱۴ اثر توسط داوران انتخاب گردید.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر حضور مسئولان، هنرمندان و شاعران برگزیده، حجت الاسلام علی بهجت فرزند این عالم ربانی به‌عنوان میهمان ویژه در این همایش حضور دارد گفت:  آیت الله بهجت یکی از مفاخر بزرگ شیعه در قرن حاضر است که با صیانت نفس خود از افتخارات ایران و زادگاهش به شمار می‌رود.

نیک‌انجام با بیان اینکه این عالم ربانی در حوزه دین و عرفان در جهان اسلام شناخته شده است افزود: در سال‌های گذشته به ابعاد ادبی این عالم ربانی با وجود داشتن چندین دیوان شعر توجه چندانی نشده است که یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش شناخت بیش از پیش این عالم بزرگوار به دوستدارانش است.

به گزارش تسنیم، اجرای زنده خوشنویسی یکی از بیانات گرانقدر آیت الله بهجت و برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار مکتوب این عالم ربانی از برنامه‌های جانبی این همایش محسوب می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد