صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هجمه تبلیغات دشمن نشان از اوج آگاهی ملت ایران است

فرمانده انتظامی گیلان، هجمه تبلیغات دشمن را نشان از اوج آگاهی ملت ایران دانست و گفت: ملت بزرگ ایران به خوبی می‌داند انتخابات، فرصتی برای افتخار آفرینی بوده و با حماسه سیاسی تبلیغات دشمن را خنثی می کنند.  سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع پلیس‌های تخصصی و کارشناسان ادارات فرهنگی استان، با […]

کد خبر : 3044 | 5:04 ق.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۲

قائد رحمتی

فرمانده انتظامی گیلان، هجمه تبلیغات دشمن را نشان از اوج آگاهی ملت ایران دانست و گفت: ملت بزرگ ایران به خوبی می‌داند انتخابات، فرصتی برای افتخار آفرینی بوده و با حماسه سیاسی تبلیغات دشمن را خنثی می کنند.

 سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع پلیس‌های تخصصی و کارشناسان ادارات فرهنگی استان، با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه٬ یأس و ناامیدی برای رسیدن به اهداف خود، گفت: دشمن امروز انتخابات در ایران را بهترین فرصت برای خود می‌داند.

وی هجمه تبلیغات دشمن را٬ نشان از اوج آگاهی ملت ایران دانست و بیان کرد: ملت بزرگ ایران به خوبی می‌داند که انتخابات، فرصتی برای افتخار آفرینی و تحولی برای پیشرفت بوده و با حماسه سیاسی تبلیغات دشمن را خنثی خواهند کرد.

قائد رحمتی، ملت ایران را آگاه به زمان و شجاع خواند و افزود: ملت ایران موقعیت و فرصت انتخابات را غنیمت خواهند شمرد و با حضور حداکثری شجاعت و آگاهی خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

وی ترفندهای دشمن را گسترده و مرموزانه دانست و یکی از شیوه‌های دشمن را عدم رعایت و سستی در اعمال قانون در جامعه اعلام و تصریح کرد: قانون‍‌مندی سدی محکم در قبال ترفند دشمن است.

فرمانده انتظامی گیلان بر ضرورت آگاهی و هوشیاری بیشتر مسئولان امنیتی، انتظامی و فرهنگی تاکید و بیان کرد: از آنجائی که امروز غفلت از دشمن غفلت از جامعه تلقی می‌شود، ما باید هوشیاری خود را بیشتر کرده و وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهیم.

رئیس پلیس گیلان در ادامه تعدد نظرات کاندیدهای ریاست جمهوری را نشان از وسعت آزادی در جامعه برای رسیدن به هدف متعالی خواند و گفت: آزادی در چهارچوب قانون، جامعه را به آرامش رسانده و پلیس نیز به عنوان خدمتگزار نهایت تلاش خود را در این راستا معمول خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پلیس گیلان با تامین امنیت، آرامش و امنیت بیشتری را برای مردم، جهت انتخاب فرد مورد نظرشان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد: شجاعت و آگاهی مردم و تامین امنیت و آرامش از سوی دستگاه‌های امنیتی، زمینه ساز حماسه سیاسی ماندگار در ایران شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد