صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فراخوان جشنواره مطبوعات گیلان با عنوان نقش رسانه های محلی در تحقق حماسه سیاسی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صدور فراخوان جشنواره فصلی مطبوعات با عنوان ˈ نقش رسانه های محلی در تحقق حماسه سیاسی ˈ در استان خبر داد. علی اسماعیل پور افزود: این جشنواره به مناسبت نامگذاری سال92 به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری با همکاری خانه مطبوعات و […]

کد خبر : 3053 | 7:26 ق.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۲

اسماعیل پور11

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صدور فراخوان جشنواره فصلی مطبوعات با عنوان ˈ نقش رسانه های محلی در تحقق حماسه سیاسی ˈ در استان خبر داد.

علی اسماعیل پور افزود: این جشنواره به مناسبت نامگذاری سال92 به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری با همکاری خانه مطبوعات و سرای روزنامه نگاران دفتر گیلان بر اساس ابلاغیه معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: جشنواره یادشده با هدف معرفی نمونه های برتر آثار رسانه ای و قدردانی از تلاش های پدیدآورندگان آثار رسانه ای استان در دو بخش رسانه های مکتوب و سایت های خبری تحلیلی برگزار می شود.
وی، افزایش آگاهی عمومی در زمینه انتخابات، ایجاد فضای نقد منصفانه و مشفقانه در باره عملکرد ارکان انتخابات، ترویج نگاه وظیفه گرایانه و قانون مدار به تبلیغات انتخاباتی، تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، ترویج اصول و ارزش های اخلاقی انتخابات و بکارگیری ادبیات صادقانه و وحدت بخش و نشاط آور در عرصه انتخابات، کمک به ایجاد آرامش و نظم عمومی در انتخابات و پرهیز از هرگونه فضاسازی جناحی و حزبی، گسترش اخلاق انتخاباتی و ترجیح منافع ملی بر منافع گروهی و فردی، شعار سال را از محورهای برگزاری جشنواره عنوان کرد.
اسماعیل پور افزود: گزارش (توصیفی- تحلیلی- تصویریو خبری)، سرمقاله و یادداشت، مقاله و تیتر در بخش نشریات محلی و همچنین گزارش، یادداشت، مقاله و تیتر در بخش سایت های خبری تحلیلی رشته های جشنواره یادشده را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: زمان چاپ اثر در نشریات محلی، از ابتدای سال 92تا پایان نیمه اول تیرماه، مهلت ارسال آثار تا بیستم تیرماه؛ و تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان هفدهم مردادماه همزمان با روز خبرنگار است.
وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند از طریق سایت www.gilan.farhang.gov.ir از اطلاعات، اخبار و شرایط شرکت در جشنواره جشنواره آگاهی یابند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد