صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اروپا باید تضمین بدهد/ توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که بد عهدی و دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران تمامی ندارد گفت‌:‌ خروج آمریکا از برجام خللی در مسیر تعالی ملت ایران ایجاد نمی‌کند. آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت:‌ دشمنی و بد عهدی‌های دولت آمریکا خلل و وقفه‌ای در مسیر […]

کد خبر : 30608 | 12:26 ب.ظ | ۲۱ اردیبهشت , ۱۳۹۷

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که بد عهدی و دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران تمامی ندارد گفت‌:‌ خروج آمریکا از برجام خللی در مسیر تعالی ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت:‌ دشمنی و بد عهدی‌های دولت آمریکا خلل و وقفه‌ای در مسیر تعالی ملت ایران ایجاد نمی‌کند و با اثبات مجدد این سیاست همیشگی آنان مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به طرف‌های اروپایی را نصب‌العین خود قرار دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه استکبار همواره به‌دنبال براندازی نظام اسلامی است گفت:‌ مقام معظم رهبری سال‌ها پیش در پی نامه اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا به ایشان که گفته بود این دولت در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست با صراحت این خوی دروغگویی آنان را به مسئولان متذکر شدند.

آیت‌الله پروایی تفاوت در گفتار و رفتار آمریکایی‌ها را از مهم‌ترین ویژگی‌ خباثت‌بار آنان خواند و افزود:‌ وجود خلق‌ و خوی استعمارگری،‌ سلطه و تجاوز به‌عنوان مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده ماهیت آن در بطن و ذات این دولت مستکبر نهادینه شده است به طوری‌که آغازگر و یا تشدیدکننده آتش فتنه در تمام دنیا دولت آمریکا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری جنایت‌های دولت آمریکا علیه ملت ایران و تمام بشریت را غیرقابل محاسبه دانست و گفت:‌ از لشکرکشی به عراق و برافروختن آتش جنگ در این کشور گرفته تا بی‌ثبات کردن افغانستان و حمایت از نسل‌کشی تاریخی در فلسطین و یمن تنها گوشه‌ای از کارنامه سیاه شیطان بزرگ علیه ملت‌های مظلوم است.

وی ورود آمریکایی‌ها به هر مسئله و هر کشوری را آغازگر آتش جنگ،‌ فتنه و خون‌ریزی اعلام کرد و بیان داشت:‌ قتل عام مردم بی‌گناه در سراسر جهان،‌ برادرکشی،‌ غارت و آتش‌افروزی از سیاست‌های اصلی آمریکا برای پیشبرد اهداف شیطانی خود و در جهت به زنجیر کشیدن آزادگی و حقوق تمام ملت‌های مظلوم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه جنگ‌افروزی دولت خود باخته سعودی در منطقه و یمن با چراغ سبز آمریکایی‌ها انجام شد گفت:‌ هر کجا که ترور،‌ ناامنی،‌ کشتار و فتنه‌ای در دنیا انجام می‌شود بی‌تردید حمایت‌های دولت شیطانی آمریکا و دست‌های کثیف صهیونیست‌های جعلی در میان است.

آیت‌الله پروایی به دفاع مقدس و دفاع جانانه ملت و رزمندگان اسلام از نظام به رهبری امام راحل اشاره کرد و افزود:‌ سقوط هواپیمای مسافربری کشورمان با آن‌همه مسافر بی‌گناه،‌ حمایت بی‌شائبه از گروهک تروریستی منافقین‌ و صدها توطئه و نیرنگ دیگر تنها گوشه‌ای از دشمنی آمریکا جنایتکار با ملت بصیر و آزاده ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ایستادگی انقلاب در مقابل خواسته‌های نامشروع آمریکا در منطقه و تمام دنیا را علت اصلی دشمنی این کشور علیه ایران خواند و گفت:‌ انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا،‌ بصیرت ملت شریف ایران در تمام صحنه‌ها و ولایت مطلقه فقیه خود در برابر تمام این زیاده‌خواهی‌ها همچنان ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب به رهبری آمریکا از پیشرفت و عظمت ملت ایران هراس دارند بیان داشت:‌ در رأس این نظام الهی و ولایی ولی‌فقیهی عادل،‌ مرجع تقلیدی تمام عیار و جامع‌الشرایط قرار دارد و این دقیقاً همان مسئله‌ مهمی است که دشمنان انقلاب و اسلام به رهبری آمریکا با آن به شدت مخالف بوده و هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر پیروزی‌های اخیر حزب‌الله در انتخابات اخیر لبنان نیز عنوان کرد:‌ موفقیت‌های به‌دست آمده در لبنان و اقتدار حزب‌الله،‌ برقراری ثبات در کشور عراق و جهاد مردم مظلوم یمن همگی بخاطر پیروی از فرهنگ مقاومت و ایثار و از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

آیت‌الله پروایی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران اسلامی هیچگاه ذلت را نمی‌پذیرد خاطرنشان کرد:‌ ملتی که عشق امام حسین(‌ع)‌ را در دل خود دارد و از ولایت مطلقه فقیه،‌ شجاع و از سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا(‌س)‌ بهره‌مند است از فتنه و توطئه هیچ کشور خارجی به‌ویژه آمریکایی‌های زبون ترس و هراسی به دل ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان جمله تاریخی امام خمینی(‌ره)‌ که خطاب به آمریکایی‌ها فرمود شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید عنوان کرد:‌ ما همه این شعارها را در عمل نشان داده‌ایم و به فرموده اخیر مقام معظم رهبری که گفتند آمریکایی‌ها غلط می‌کنند که ملت ایران را تهدید کنند باز هم بر سر مواضع برحق خود باقی خواهیم ماند.

وی با اشاره به اینکه بدعهدی آمریکایی‌ها بر همه ثابت شده و مسئولان باید به این نکته مهم توجه داشته باشند تصریح کرد:‌ در همان روزهایی که مسئولان کشورمان پشت میز مذاکره با اروپایی‌ها و آمریکا نشستند مقام معظم رهبری در سخنانشان همواره بر بدعهدی،‌ دروغگو بودن و عدم خوشبینی ایشان به دولت آمریکا تأکید داشتند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری کشورهای اروپایی را نیز غیرقابل اعتماد خواند و خاطرنشان کرد:‌ مسئولان کشورمان نباید اعتماد و امیدی به رفتار دولت‌های اروپایی در قضیه توافقنامه برجام داشته باشند و برای جلوگیری از عهدشکنی مجدد باید تعهدات لازم و تضمین‌های کافی را از آن‌ها اخذ کنند.

آیت‌الله پروایی با تأکید بر اینکه خروج آمریکایی‌ها از برجام نمی‌تواند مسیر ملت ایران و انقلاب اسلامی را تغییر دهد گفت:‌ ممکن است در این راه فشارها و تحریم‌های زیادی را در حوزه‌های گوناگون بر ملت ایران وارد آورند اما این ملت بزرگوار و صبور در تمام این سال‌ها با وجود توطئه‌ها و آزارهای آمریکایی‌ها پست‌سر ولایت ایستادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ایران اسلامی را کشوری در اوج عظمت و عزت در دنیای امروز اعلام کرد و بیان داشت:‌ مسئولان کشورمان باید به‌هوش و کاملاً مراقب باشند که توان موشکی جمهوری اسلامی و قدرت نظامی ایران که ضامن امنیت کشور است به‌هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید با مشورت و همفکری راه درست را انتخاب کنند گفت:‌ به اعتقاد بنده در برابر شیطان بزرگ که کاری جز ایجاد مانع و توطئه برای ملت‌ها ندارد بهترین راه ‌برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همچنان،‌ راه ایستادگی،‌ حفظ اتحاد و بصیرت،‌ مقاومت و تداوم راه شهدا است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد