صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایجاد ظرفیت خدمتگزاری از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه قدس گیلان، ایجاد ظرفیت خدمتگزاری را از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظام ولایی دانست و گفت: تلاش سپاه بر این است که از ظرفیت های ممکن برای خدمت به مردم و نظام اسلامی بهره گیرد.  سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت سوم شعبان، میلاد حضرت امام حسین(ع) و […]

کد خبر : 3088 | 10:49 ق.ظ | ۲۲ خرداد , ۱۳۹۲

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان، ایجاد ظرفیت خدمتگزاری را از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظام ولایی دانست و گفت: تلاش سپاه بر این است که از ظرفیت های ممکن برای خدمت به مردم و نظام اسلامی بهره گیرد.

 سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت سوم شعبان، میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار به خبرنگار شبستان گفت: امام حسین(ع) به عنوان یک پاسدار واقعی در حماسه‌ای ماندگار به نام عاشورا از دینی پاسداری کرد که در آن مراسمی از فکر، معرفت دهی و آگاهی بخشی است.

 وی پاسداری از انقلاب اسلامی را عبادت و رسالتی مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: امروز فلسفه وجودی سپاه انجام اقدامت عملی و فراهم ساختن تمهیدات لازم برای دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب در ابعاد گوناگون است.

سردار محمدی ادامه داد: تلاش سپاه بر این است که از ظرفیت‌های ممکن برای خدمت به مردم و نظام اسلامی بهره گیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان، ایجاد ظرفیت خدمتگزاری را از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظام ولایی دانست و افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی عبادت مقدسی است که اعتبار و ماهیت خود را از ولایت محوری گرفته و این از امتیازات جامعه پاسداری است.

سردار محمدی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای موجب می‌شود تا بار دیگر دشمنان نظام مایوس و نقشه‌های آنان نقش بر آب شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد