صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه کتابخوانی «نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام» در گیلان

مدیرکل کتابخانه های گیلان،از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کتابداران استان است. هادی نوری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، تبیین […]

کد خبر : 31081 | 2:49 ب.ظ | ۸ خرداد , ۱۳۹۷

مدیرکل کتابخانه های گیلان،از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کتابداران استان است.

هادی نوری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، تبیین شخصیت برجسته امام راحل در این ایام را یکی از اصلی ترین اهداف مجموعه عنوان کرد و گفت: استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در کتابخانه های استان برای رسیدن به این هدف ضرورت دارد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کتابداران استان است.

این مقام مسئول ادامه داد: کتابداران علاقمند به شرکت در این مسابقه با ورود به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان می توانند تا پایان خردادماه سالجاری به پایگاه خبر «gilanpl.ir» مراجعه و در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

نوری همچنین از برگزاری نشست بررسی شخصیت و سبک زندگی امام راحل خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه، ۱۳ خرداد در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های گیلان، برگزاری نمایشگاه کتاب «یاد یار» و آثار مختلف با موضوع امام و مبارزات انقلابی مردم و برگزاری نشست های کتابخوان با محوریت گرامیداشت بیست ونهمین سالگروز رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد را از دیگر برنامه ها دانست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد