صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راي هر يک از مردم تاييد نظام جمهوري اسلامي ايران است

“آيت الله سيد احمد خاتمي” در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره لزوم شرکت مردم در انتخابات و تحقق حماسه سياسي اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نمايشي از جلوه‌هاي برجسته‌ بيعت با نظام جمهوري اسلامي ايران است. امام جمعه موقت تهران ادامه داد: هر راي و با هر سليقه‌اي که به صندوق ريخته مي‌شود […]

کد خبر : 3118 | 9:59 ق.ظ | ۲۳ خرداد , ۱۳۹۲

خاتمی احمد2

“آيت الله سيد احمد خاتمي” در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره لزوم شرکت مردم در انتخابات و تحقق حماسه سياسي اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نمايشي از جلوه‌هاي برجسته‌ بيعت با نظام جمهوري اسلامي ايران است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: هر راي و با هر سليقه‌اي که به صندوق ريخته مي‌شود تاييد نظام جمهوري اسلامي ايران است از اين رو حضور کمي و کيفي مردم در پاي صندوق‌هاي راي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

وي درباره حضور کيفي مردم تصريح کرد: حضور کميي مردم شامل حضور حداکثري آنها و تحقق عملي حماسه سياسي است و حضور کيفي آنها مربوط به برگزيدن منتخب اصلح است.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: منتخب اصلح بايد از جنس انقلاب اسلامي باشد و دغدغه حاکميت ارزش‌ها را داشته باشد، نبايد به دنبال حاکميت خود و باند خود باشد.

آيت الله خاتمي خاطر نشان کرد: براين اساس منتخب اصلح در شان ملت ايران است و اميدواريم در روز جمعه شاهد حضور گسترده کمي و کيفي مردم باشيم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد