صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در جامعه اسلامی مردم باید مطالبه گر باشند

امام‌جمعه رودسر معیشت، اشتغال و بازار را از مطالبات مردم خواند و گفت: توجه دولت برای ساماندهی اوضاع بهم ریخته بازار کشور ضروری است.  حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: یک ماه بندگی و عبادات خداوند در ماه رمضان برای بازگشت به فطرت […]

کد خبر : 31553 | 2:47 ب.ظ | ۲۵ خرداد , ۱۳۹۷

امام‌جمعه رودسر معیشت، اشتغال و بازار را از مطالبات مردم خواند و گفت: توجه دولت برای ساماندهی اوضاع بهم ریخته بازار کشور ضروری است.

 حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: یک ماه بندگی و عبادات خداوند در ماه رمضان برای بازگشت به فطرت پاک توحیدی بود.

به گزارش فارس، وی با تأکید بر لزوم حفظ و حراست از تحولات الهی و معنوی افزود: باید تلاش کنیم تا برای خودسازی و دستاوردهای فراوانی که در این ماه به دست آوردیم در طول سال حفظ کنیم.

امام‌جمعه رودسر با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: راهپیمایی باشکوه روز قدس پشت دشمن را لرزاند و درواقع تحقق یک کار انقلابی بود که بااقتدار امت اسلامی دشمن ترسید.

وی با اشاره به تهدیدهای استکبار برای کنترل قدرت دفاعی ایران گفت: این تهدیدها برای کشورهایی است که علیه ظلم مبارزه می‌کنند درحالی‌که اسرائیل کودک کش دارای کلاهک‌های هسته‌ای فراوان است.

روحانی با اشاره به خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد اروپایی‌ها با خریدن زمان می‌خواهند سیاست‌هایشان را با ارباب خود استکبار هماهنگ کنند و به‌نوعی می‌خواهند ما را بازی دهند.

وی خطاب به تیم مذاکره‌کننده کشورمان در دفاع از حقوق ملت تصریح کرد: کارتان بسیار حساس و کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست درعین‌حال فرصتی که به اروپا دادید گوش‌به‌فرمان رهبر باشید و با دقت عمل کنید و اقتصاد مردم را به تصمیم آن‌ها گره نزنید.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه مشکل کشور می‌تواند در داخل حل شود بیان کرد: نباید اجازه دهید که دشمنان ملت ما را به ذلت بکشانند.

وی از تیم اقتصادی کشور و دولت خواستار توجه و ساماندهی به اوضاع بهم ریخته بازار شد و گفت: ما می‌دانیم بخش عمده بهم ریختگی قیمت بازار امروز جنگ روانی است که دشمنان داخلی و خارجی تنظیم کردند.

روحانی افزود: دولتمردان باید هوشیار باشند که سودجویان بازار کشور را مخدوش نکنند و به مردم و طبقه آسیب‌پذیر جامعه فشار وارد نشود.

وی خروج ترامپ از برجام را تصمیم تازه ندانست و خاطرنشان کرد: آمریکا از ابتدا با این مذاکره مخالف بود و ما در تحریم بودیم و پس گرفتن امضا ترامپ حادثه نوعی نیست.

امام‌جمعه رودسر اشتغال، معیشت و گرانی از مطالبات مردم خواند و گفت: در جامعه اسلامی مردم باید مطالبه گر باشند و مسئولان باید بتوانند به این مطالبات پاسخ دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد