صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جلب رضایت مردم موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود

امام‌جمعه رودسر نبرد امروز دشمن را جنگ اقتصادی دانست و گفت: مردم در هر شرایطی پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و جلب رضایت مردم موجب تقویت انسجام عمومی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود بنابراین قوه قضائیه باید اخلال گران اقتصادی را به مردم معرفی و با آنان برخورد جدی کند. حجت‌الاسلام تقی […]

کد خبر : 31787 | 1:01 ب.ظ | ۹ تیر , ۱۳۹۷

امام‌جمعه رودسر نبرد امروز دشمن را جنگ اقتصادی دانست و گفت: مردم در هر شرایطی پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و جلب رضایت مردم موجب تقویت انسجام عمومی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود بنابراین قوه قضائیه باید اخلال گران اقتصادی را به مردم معرفی و با آنان برخورد جدی کند.

حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوا موجب رسیدن انسان به رستگاری و قرب الهی می‌شود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به شهدای هفتم تیر ازجمله شهید بهشتی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به طرق مختلف همانند ترور شخصیت‌ها، جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی برای نابودی نظام تلاش می‌کند تا ملت ما را تحت سیطره خود درآورد.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه ملت ما زیر بار هیچ ظلمی نمی‌رود و در مقابل دشمن زانو نخواهد زد گفت: استکبار تروریست پرور است و برای ایجاد یک اسلام آمریکایی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت ملتهب بازار و فشار بر مردم به‌ویژه قشر ضعیف جامعه بیان کرد: جوسازی ستون پنجم دشمن در داخل، سودجویی بعضی از افراد و بی‌تدبیری بعضی از مسئولان برای اداره امور اقتصادی کشور موجب شده تا فشارهای زیادی بر مردم وارد شود.

روحانی خدمت صادقانه به مردم و گره‌گشایی از کار آن‌ها را مورد تأکید مسئولان قرارداد و افزود: خارج شدن آمریکا از برجام دلیل خوبی بر اوضاع نابسامان اقتصادی کشور نیست مسئولان باید باتدبیر درست مشکلات را حل کنند و این مسئله با سخنرانی، همایش و کنگره قابل‌حل نیست.

وی نبرد امروز دشمن را جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: مردم در هر شرایطی پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و جلب رضایت مردم موجب تقویت انسجام عمومی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود بنابراین قوه قضائیه باید اخلال گران اقتصادی را به مردم معرفی و با آنان برخورد جدی کند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه دشمن با جنگ اقتصادی برای ایجاد موج در بین ملت ایران تلاش می‌کند افزود: مطمئناً مردم با بصیرت ایران همچون گذشته مقابل فتنه‌های استکبار ایستادگی خواهند کرد و مقابل دشمن زانو نخواهند زد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد