صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طرح نشاط معنوی در ۲۸ بقعه شهرستان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ۲۸ بقعه متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تبدیل […]

کد خبر : 31851 | 8:21 ق.ظ | ۱۴ تیر , ۱۳۹۷

طرح نشاط معنوی در 28 بقعه شهرستان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ۲۸ بقعه متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در ۲۸ بقعه متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، وی افزود: در قالب این طرح که از ۱۶تیرماه آغاز و تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت، اردوهای یک روزه و دو روزه برپا شده و در قالب این اردوها، معارف و احکام دین را به دانش‌آموزان تعلیم و همچنین مسابقات قرآنی و ورزشی برگزار می‌کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت تصریح کرد: امسال علاوه براینکه برای دومین سال از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه علوم قرآنی و حدیث در کنار مبلغین اعزامی و بومی استفاده می‌شود از حضور ۸ مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم بهره خواهیم برد، همچنین از تعدادی مبلغان بومی در طرح نشاط معنوی امسال استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در قالب طرح نشاط معنوی، خیمه‌های معرفت نیز برپا می‌شود و شاخص‌ترین خیمه معرفت دو خیمه معرفت امامزاده هاشم(ع) و خواهر امام(س) رشت هستند.

حجت‌الاسلام کریمی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم مخاطب بیشتری جذب کنیم به‌صورت تخصصی از هدایا استفاده می‌کنیم و هدایا را در راستای سایر اقدامات تقدیم می‌کنیم تا برای مخاطبان جذاب باشد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت آستان مقدس امام زاده هاشم(ع) را به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین بقاع استان دانست و افزود: آستان مقدس امام زاده هاشم(ع) کامل‌ترین خیمه معرفت شامل ۵ خیمه را در خود دارد. همچنین تعداد مبلغان این آستان مقدس بیشتر از سایر بقاع متبرکه است و پس از اتمام طرح نشاط معنوی نیز مبلغان تا پایان تابستان در آنجا حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام طرح نشاط معنوی، ارتباط مبلغان با دانش‌آموزان قطع نخواهد شد و مبلغان در قالب طرح‌های دیگر با دانش‌آموزان ارتباط می‌گیرند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد