صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان فتنه جدید دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است

امام جمعه رشت، ایجاد اختلاف و تفرقه انگیزی بین مردم و مسئولان را فتنه جدید دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد.  آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به […]

کد خبر : 31856 | 8:28 ق.ظ | ۱۶ تیر , ۱۳۹۷

امام جمعه رشت، ایجاد اختلاف و تفرقه انگیزی بین مردم و مسئولان را فتنه جدید دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد.

 آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به جایگاه انفاق و دستگیری از نیازمندان در اسلام، اظهار کرد: خداوند انسانی که انفاق می کند را مورد قدردانی خود قرار می دهد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه انفاق با اخلاق و اخلاص همراه است، افزود: در احادیث و روایات از ائمه معصومین(ع) توجه ویژه ای به نیازمندان شده است. امام علی(ع) برای کمک به نیازمندان جان خود را به خطر می انداخت و این کار را برای رضای خدا و رسول انجام می داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه افراد نیکوکار در انتظار قدردانی نیستند، خاطرنشان کرد: انفاق اجر دنیوی و اخروی دارد.

این کارشناس دینی، با اشاره به ویژگی های خانواده مطلوب از دیدگاه قرآن، عنوان کرد: در خانواده اسلامی به تکالیف شرعی عمل می شود که یکی از این تکالیف انفاق کردن است.

وی تقوا را عامل بازدارنده انسان از گناهان دانست و عنوان کرد: گناه انسان را ذلیل می کند، اما انسان متقی در برابر گناه مقابله می کند و ذلیل نمی شود.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، از ایشان به عنوان شیخ الائمه یاد کرد و گفت: دوران امام صادق دوران گسترش و شکوفایی فرهنگ و معارف اسلامی بود و شاگردان این امام همام از جمله علمای بزرگ تاریخ محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه منافقین در اوایل انقلاب بسیاری از افراد مومن و بسیجی را به جرم اسلامی بودن و انقلابی بودن شهید کردند، افزود: امروز از شهدای ما نام نیک بر جای مانده، اما بازماندگان گروهک منافقین برای استکبار جهانی دم تکان می دهند تا جایگاهی پیدا کنند لذا به آنان توصیه می کنیم که به درگاه الهی توبه کنند.

امام جمعه رشت، ایجاد اختلاف و تفرقه انگیزی بین مردم و مسئولان را فتنه جدید دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد. البته وظیفه مسئولان رسیدگی به مطالبات به حق مردم است تا دشمنان فرصت سوءاستفاده پیدا نکنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به گله مندی مردم از وضعیت حجاب در جامعه، خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم که برنامه های خوب، منطقی و صحیح را در حوزه عفاف و حجاب اجرایی کنند، زیرا این مسئله با تدبیر و تدبر برطرف خواهد شد. به زودی برنامه های پیشنهادی خودم را در شورای فرهنگی استان مطرح خواهم کرد.

وی با بیان اینکه تشیع از گیلان گسترش پیدا کرده است، یادآور شد: حکومت آل بویه موجب شیعه شدن مردم گیلان شده است و مردم آذربایجان نیز به واسطه شیعیان گیلان، شیعه شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد