صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد تا ناخالص‌ها هیچ مسئولیتی در کشور بر عهده داشته باشند

امام جمعه رشت با اشاره به قطعی برق بی‌سابقه در استان گیلان و دیگر نقاط کشور گفت: برخی مناطق بیشتر قطعی برق را حس می‌کنند، این امر موجب ایجاد تبعیض در بین مردم می‌شود و قطعی یا کاهش برق باید برای همه یکسان و از بین برود. به گزارش فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در آئین […]

کد خبر : 31969 | 8:42 ق.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۷

امام جمعه رشت با اشاره به قطعی برق بی‌سابقه در استان گیلان و دیگر نقاط کشور گفت: برخی مناطق بیشتر قطعی برق را حس می‌کنند، این امر موجب ایجاد تبعیض در بین مردم می‌شود و قطعی یا کاهش برق باید برای همه یکسان و از بین برود.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با اشاره به اهمیت نظام خانواده در اسلام اظهار کرد: خانواده مطلوب از نگاه اسلام دارای ویژگی‌هایی ازجمله پایبندی به‌ قراردادهای الهی، پایبندی به اخلاص و باور به قیامت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بزهکاران اجتماعی در خانواده‌هایی تربیت‌یافته که به معاد اعتقادی نداشتند افزود: مؤمنان به‌روز معاد می‌دانند که باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود در روز حساب باشند ازاین‌رو؛ شایسته است ایمان به معاد را از طریق نیایش و دعا تقویت کنیم چراکه همگان به جهانی وارد می‌شوند که هیچ اطلاعی از آن ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام خمینی (ره) گفت: درزمانی که برخی از شهرهای عراق در دست ما بود تمام رزمندگان اسلام تسلیم پذیرش معمار کبیر انقلاب شدند و باوجوداینکه بسیار اشک می‌ریختند از رهبر خود اطاعت کردند.

فلاحتی با اشاره به‌روز گرامیداشت بقاع متبرکه در هفته پیش رو بیان کرد: بنا بر فرمایشات آیت‌الله بهجت هر امام‌زاده‌ای یک ارزش و جایگاهی دارد که شایسته است مؤمنان از برکات آن بهره‌مند شوند اما باید مراقب بود که اعتقادات مردم ابزار افراد سودجو قرار نگیرد.

وی با تأکید بر اصل ۹۹ قانون اساسی مبنی اینکه شورای نگهبان نقش نظارتی بر انتخابات کشور دارد گفت: شورای نگهبان منفور قدرت‌های فاسد جهانی و افراد نفوذی داخلی است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد تا ناخالص‌ها هیچ مسئولیتی در کشور بر عهده داشته باشند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به گرامیداشت هفته حج و اهمیت این فریضه بزرگ افزود: حج تأمین‌کننده منافع عموم مسلمانان و عامل استواری امت اسلامی است اما با توجه به اسارت حرمین شریفین توسط آل سعود کافر، این آئین بزرگ کم‌رنگ شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به امیدواری برخی مسئولان کشور به آل سعود بیان کرد: این افراد نمی‌دانند که مردم ولایتمدار ایران تحت زعامت رهبر انقلاب و گوش‌به‌فرمان ایشان هستند.

فلاحتی با اشاره به قطعی برق بی‌سابقه در استان گیلان و دیگر نقاط کشور گفت: مسئولان ذی‌ربط میگویند چند هزار مگابایت کمبود برق‌داریم که منجر به قطعی مستمر برق شده و این امر آسیب‌هایی چون آتش‌سوزی به دلیل اتصالات برق در مسجد تاریخی ساری را به همراه داشته است.

وی خطاب به مسئولین اداره برق استان گیلان گفت: باید برای مردم روشنگری کنید چراکه آنان معتقدند برخی مناطق کمتر و برخی مناطق بیشتر قطعی برق را حس می‌کنند، زیرا این امر موجب ایجاد تبعیض در بین مردم می‌شود و قطعی یا کاهش برق باید برای همه یکسان و از بین برود.

امام جمعه رشت برد و باخت و شرط‌بندی را عملی حرام عنوان کرد و افزود: جمع ورزا و گاو در زمان جاهلیت اتفاق می افتاده که با ورود اسلام با آن مخالفت شد اما متاسفانه این روزها در استان گیلان شاهد جنگ گاوها و شرط‌بندی بر روی این حیوان هستیم که خلاف فرامین الهی بوده و باید جلوی آن گرفته شود، چرا که علاوه بر چپسندیده نبودن این کار نوعی حیوان آزاری است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد