صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گفت‌وگو و تعامل سازنده با آمریکایی‌ها هیچ معنایی ندارد

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولت‌مردان ایران پس از ناامیدی از آمریکایی‌ها به سمت اروپایی‌ها آمده‌اند و اکنون مدت‌زمان گفت‌وگو با اروپایی‌ها در بحث برجام طولانی شده است گفت: بسته پیشنهادی اروپایی‌ها در ماجرای برجام و افزایش توان موشکی جمهوری اسلامی ایران مأیوس‌کننده است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین عبادی […]

کد خبر : 31971 | 8:46 ق.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۷

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولت‌مردان ایران پس از ناامیدی از آمریکایی‌ها به سمت اروپایی‌ها آمده‌اند و اکنون مدت‌زمان گفت‌وگو با اروپایی‌ها در بحث برجام طولانی شده است گفت: بسته پیشنهادی اروپایی‌ها در ماجرای برجام و افزایش توان موشکی جمهوری اسلامی ایران مأیوس‌کننده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه به یاد خدا بودن انسان را از گرفتاری‌ها و هیاهوهای روزمره زندگی نجات می‌دهد اظهار کرد: دنیایی که باعث آبادانی آخرت انسان نشود، آن دنیا به هیچ دردی نمی‌خورد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روز گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان قرار داریم و آمریکا اهل گفت‌وگو و تعامل نیست تصریح کرد: مردم ایران به غیر از چند کشور از جمله رژیم کودک‌کش صهیونیست و آمریکا با دیگر کشورهای جهان تعامل سازنده‌ای برقرار کرده است.

امام‌جمعه آستارا با تأکید براینکه در بحث برجام گفت‌وگوهای زیادی صورت گرفت، اما این گفت‌وگوها نتیجه‌ای نداد و تنها با یک حرف ترامپ، تحریم‌ها پابرجا ماند و مشکلات کشور برطرف نشد گفت: گفت‌وگو و تعامل سازنده با آمریکایی‌ها هیچ معنایی ندارد، زیرا بدعهدی‌های آمریکایی‌ها ثابت شده است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولت‌مردان ایران پس از ناامیدی از آمریکایی‌ها به سمت اروپایی‌ها آمده‌اند و اکنون مدت‌زمان گفت‌وگو با اروپایی‌ها در بحث برجام طولانی شده است افزود: بسته پیشنهادی اروپایی‌ها در ماجرای برجام و قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران مأیوس‌کننده است.

*اروپایی‌ها فردا زیر حرف خود می‌زنند

حافظ‌نیا بابیان اینکه اروپایی‌ها طوری صحبت می‌کنند که فردا بتوانند زیر حرف‌های خود بزنند تصریح کرد: دولت‌مردان ایران در ماجرای برجام و تعطیلی مراکز هسته‌ای نباید بیش‌ازاین فرصت‌سوزی کنند، زیرا به دنبال تعطیلی مراکز هسته‌ای، مردم ایران خیلی آسیب می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه اول ذی‌القعده مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است بیان کرد: امیداوریم زنان و دختران ایران اسلامی حضرت فاطمه زهرا و حضرت معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند، زیرا دنبال برخی از زنان و دختران منحرف و از وطن بریده رفتن فرداپس فردا پشیمانی به بار می‌آورد.

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه مسئولین و خانواده‌ها باید بیش‌ازپیش به فکر عفاف و حجاب در جامعه علوی باشند افزود: کشف حجاب‌های علنی در داخل پارک‌ها، خیابان‌ها و ماشین‌ها افزایش یافته و از مسئول و غیرمسئول کسی جرأت تذکر دادن به افراد بدحجاب و بی‌حجاب را ندارد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن سال‌روز تأسیس نهاد شورای نگهبان قرار داریم و این نهاد پرخیر و برکت دشمنان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد گفـت: شورای نگهبان موردتأیید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و این نهاد باید تقویت شود.

حافظ‌نیا با تأکیدبراینکه مشکل آب و برق در شهرستان آستارا و دیگر شهرستان‌های کشور جدی است و اگر مردم و مسئولین همکاری کنند به امید خدا این مشکلات نیز برطرف می‌شود گفت: گرمای هوای امسال عجیب غریب بود و اگر مردم در مصرف صرفه‌جویی نکنند وضع از این هم بدتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه قرار داریم تصریح کرد: وجود امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) در شهرستان آستارا یک نعمتی است که دیگر شهرستان‌ها از وجود این نعمت بی‌بهره هستند و نذروات مردمی کفاف تکمیل امام‌زادگان این شهرستان را نمی‌دهد به‌همین‌دلیل مردم باید کمک کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد