صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طلاب و روحانیون در جلوگیری از نفوذ دشمنان اثرگذار هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اهمیت طلاب و روحانیون بسیجی در هدایت مباحث دینی و اعتقادی جامعه اثرگذار است و طلاب در جلوگیری از نفوذ دشمنان تاثیرگذار هستند. سرهنگ عباس بایرامی پیش از ظهر امروز در همایش فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان اظهار داشت: اهمیت حضور بسیج طلاب […]

کد خبر : 31981 | 9:40 ق.ظ | ۲۴ تیر , ۱۳۹۷

گیلان| طلاب و روحانیون در جلوگیری از نفوذ دشمنان اثرگذار هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اهمیت طلاب و روحانیون بسیجی در هدایت مباحث دینی و اعتقادی جامعه اثرگذار است و طلاب در جلوگیری از نفوذ دشمنان تاثیرگذار هستند.

سرهنگ عباس بایرامی پیش از ظهر امروز در همایش فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان اظهار داشت: اهمیت حضور بسیج طلاب همواره در کشور احساس می‌شود.

به گزارش تسنیم، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جایگاه طلاب همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یک طلبه توانمند با یک گردان برابری می‌کند خاطرنشان کرد: بسیج طلاب و روحانیون از ارکان اصلی و مهم سازمان بسیج هستند.

بایرامی با بیان اینکه توانمندی بسیج طلاب در پیگیری آرمان‌های انقلاب و نظام گسترده است و اگر بسیح طلاب درحوزه‌ای ورود کند به طور حتم تمامی این مجموعه پشت سر آنها حرکت می‌کنند گفت: اهمیت و اثرگذاری بسیج طلاب و روحانیون همواره در کشور قابل لمس است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) سال ۶۷ در پیام خود به بسیج طلاب و روحانیون فرمودند که طلاب علوم دینی در مراکز خود به فکر مباحث دینی و اعتقادی باشند تصریح کرد: ضعف در مباحث دینی و اعتقادی موجب ریزش می‌شود و این امر در جامعه کنونی نیازمند توجه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اهمیت طلاب و روحانیون بسیجی در هدایت مباحث دینی و اعتقادی جامعه اثرگذار است تاکید کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در تمامی تحولات سیاسی و تلاطمات همچون فتنه‌‌‌ سال‌های اخیر همواره پای کار بودند.

بایرامی با اشاره به اینکه مقوله مقابله با نفوذ دشمنان همواره از سوی و مقام معظم رهبری تاکید می‌شود و طلاب دانشجویان دو بال پرواز انقلاب هستند خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون بسیجی می‌توانند عاملی برای جلوگیری مقوله نفوذ در حوزه‌های مختلف کشور باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه  طلاب و روحانیون بسیجی برای مجموعه سازمان سپاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حوزه‌های علمیه و مساجد شکل گرفته است.

وی سپاه پاسداران را قسمتی از بدنه نظام عنوان کرد و با تاکید بر اینکه روحانیون امروز از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند بیان کرد: دشمنان در فضای مجازی به هرگونه لجن‌پراکنی که اراده کنند دست می‌زنند و امروز فضای مجازی، فضایی بسیار آلوده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد