صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






با صداقت جمهوری اسلامی در مقابل تمام استکبار و احزاب کفر پیروز خواهیم شد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار مسلمانان، زنان و کودکان به دنبال فساد است و در مقابل آن، جبهه مقاومت به دنبال اصلاح وضعیت است. به گزارش فارس ، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران امشب در دیدار با […]

کد خبر : 32275 | 9:14 ق.ظ | ۲۳ مرداد , ۱۳۹۷

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار مسلمانان، زنان و کودکان به دنبال فساد است و در مقابل آن، جبهه مقاومت به دنبال اصلاح وضعیت است.

به گزارش فارس ، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران امشب در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انتخاب اسم قدس، انتخاب موفقی بوده است اظهار کرد: انتهای این مسیر یقیناً با پیروزی همراه خواهد بود.

ناصر ابوشریف با اشاره به اینکه فلسطین به دلایل مختلف حائز اهمیت است افزود: فلسطین به‌عنوان سرزمین مقدس متعلق به تمام مسلمین است ولی دژخیمان با کشتار بی‌رحمانه به دنبال حذف مسلمان و به دست گرفتن خاک قدس هستند.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار مسلمانان، زنان و کودکان به دنبال فساد است و در مقابل آن، جبهه مقاومت به دنبال اصلاح وضعیت است و امید داریم طبق وعده خدا پیروزی با جبهه حق به پایان برسد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه صداقت در رویکرد جمهوری اسلامی را مشاهده کرده‌ایم خاطرنشان کرد: با این صداقت در مقابل تمام استکبار و احزاب کفر پیروز خواهیم شد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان نیز اظهار کرد: بزرگ‌ترین انگیزه‌ای که ما را زنده نگه‌داشته است این است که خود را برای جنگ با رژیم صهیونیستی آماده کنیم تا این غده سرطانی را حذف کنیم.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه نام مجموعه ما قدس است گفت: همه ما برای آن نبرد بزرگ لحظه‌شماری می‌کنیم و ما ایرانیان به دنبال انتقام گرفتن ظلم‌هایی هستیم که بر ائمه شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد