صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتخارات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها حکومت شیعه دنیا بیان شود

حافظ نیا با اشاره به اینکه مشی ما مشی رهبری است گفت: امروز مقام معظم رهبری مظلوم واقع می‌شوند و باید برای ولایت فقیه تلاش کرده و بدانیم که ولایت‌فقیه ادامه دهنده راه رسول الله است. همایش طلایه‌داران تبلیغ شهرستان مرزی بندر آستارا با هدف تبری از بدعت ها و تبیین ارزش ها و شعائر […]

کد خبر : 32699 | 3:17 ب.ظ | ۲۱ شهریور , ۱۳۹۷

حافظ نیا با اشاره به اینکه مشی ما مشی رهبری است گفت: امروز مقام معظم رهبری مظلوم واقع می‌شوند و باید برای ولایت فقیه تلاش کرده و بدانیم که ولایت‌فقیه ادامه دهنده راه رسول الله است.

همایش طلایه‌داران تبلیغ شهرستان مرزی بندر آستارا با هدف تبری از بدعت ها و تبیین ارزش ها و شعائر اسلامی در ماه محرم، با حضور روحانیون مبلغ در دفتر امام‌جمعه شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان آستارا در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام محرم گفت: مجالس و عزاداری‌ها باید طوری باشد که مبلغان به معنای واقعی عزاداران را با خود آشنا کرده و خدایی شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حافظ نیا با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ” افتخار به گذشته و امید به آینده ” است، همان چیزی که دشمن روی آن فعالیت می کند و سعی در نا امید کردن جامعه دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا ادامه داد: مقام معظم رهبری در چند فرمایش اخیرشان نگاه به گذشته و امید به آینده داشته اند و ما باید افتخارات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی را به عنوان تنها حکومت شیعه دنیا بیان کنیم.

حافظ نیا افزود: بهترین زمان همین ایام تبلیغ است و حفظ نظام از اوجب واجبات بوده و اگر خدای نکرده نظامی نباشد، اعتقاد به دین و عزاداری هم از میان می‌رود.

امام جمعه آستارا بیان کرد: باید وضعیت گذشته مان را با اکنون مقایسه کرده و در بخش‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هم پیشرفت های قابل توجهی را مشاهده می‌کنیم و حقایق را باید در این ایام تبیین کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حافظ نیا با اشاره به امید به آینده گفت: عده‌ای با ایجاد موج سعی در نرم کردن مردم دارند و اگر ما هم ناخواسته با دشمن همراهی کنیم خیانت به نظام و اسلام است و باید با آن چه که در توان داریم از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

حافظ نیا با اشاره به اینکه مشی ما مشی رهبری است گفت: امروز مقام معظم رهبری مظلوم واقع می‌شوند و باید برای ولایت فقیه تلاش کرده و بدانیم که ولایت‌فقیه ادامه دهنده راه رسول الله است.

امام جمعه آستارا با اشاره به نابسامانی های اخیر گفت: دشمن با اقدامات متعدد و با سوء استفاده از برخی بی‌تدبیری‌ها به فرموده آقا همواره سعی در ضربه به نظام و ایجاد تصویر ناامنی از کشور ما ندارد و درد اینجاست که دشمن مشکلات را به گردن روحانیت می اندازد و بیشترین فشار را هم روحانیت بر دوش دارد و در این اتفاقات باید همراهی را با مردم انجام داده و در مسائل سخت اقتصادی پا به پای مردم باشیم و از حکومت جمهوری اسلامی حمایت کنیم و انصافا بهترین حکومت روی زمین را داریم.

حافظ‌نیا بابیان اینکه نقد از دولت هیچ اشکالی نداشته، ولی باید این را قبول کنیم که این دولت یک دولت اسلامی است تصریح کرد: اسلامی بودن دولت باعث نمی‌شود که در برابر کوتاهی‌های آن چشم‌پوشی کنیم، زیرا خود مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین منتقد دولت هستند.

امام جمعه آستارا با تأکید به مطالعه روحانیون گفت: از عزیزان خواهش می کنم منبر بدون مطالعه نروند و برای منبر وقت بگذارند و می‌توان با ارائه مطالب جدید تر و جذاب تر مخاطب را سر شوق آورده و عنایت روحانیون را در این مسئله خواستارم.

در ادامه ریاست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به در پیش بودن جنگ اقتصادی گفت: تلاش دشمن سعی در تشویش بین مردم و تضعیف ولایت بوده و اهمیت جمهوری اسلامی در جهان اسلام را باید تقویت کرد و نقش رهبر معظم انقلاب را باید در صحنه های سیاسی و مذهبی تبیین نمود.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به انجام حماسه در ایام محرم گفت: مبلغان دینی باید با تلاش علمی و همکاری رسانه ها و خبرگزاری ها شور حسینی را گسترش داده و خارش چشم دشمنان باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد