صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت استاندار شهید گیلان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید انصاری، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانیش شهید علیرضا نورانی، پنجشنبه(۱۳ تیر) در مصلی بزرگ رشت خبر داد. محمد اکبرزاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، 2 تیر در نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی در استانداری گیلان با بیان […]

کد خبر : 3276 | 7:01 ق.ظ | ۴ تیر , ۱۳۹۲

انصاری11

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید انصاری، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانیش شهید علیرضا نورانی، پنجشنبه(۱۳ تیر) در مصلی بزرگ رشت خبر داد.

محمد اکبرزاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، 2 تیر در نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی در استانداری گیلان با بیان اینکه شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور است، گفت: سی و دومین سالگرد شهادت شهید انصاری، استاندار شهید گیلان و شهید نورانی، معاون عمرانی ایشان باید در خور شأن شخصیت این دو بزرگوار برگزار شود.

 وی با بیان اینکه این دو شهید منشأ خدمات ارزنده‌ای برای استان بودند، افزود:  باید شخصیت این شهیدان و فضای مدیریتی آن دوران برای مردم به ویژه نسل‌های بعدی تبیین شود تا بدانند این دو عزیز در چه شرایطی به شهادت رسیدند.

 اکبرزاده ادامه داد: تا کنون به شخصیت سیاسی، اجتماعی و مدیریتی شهید انصاری به خوبی پرداخت نشده و این امر باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، با بیان اینکه سال 90 و 91شهید انصاری به عنوان شهید شاخص قشر شهدای کارمند انتخاب شده و همه یادواره‌ها با محوریت این شهید بزرگوار بود، اظهار کرد: امسال مراسم استانی گرامیداشت سالروز شهادت شهید انصاری و شهید نورانی، 10 صبح پنجشنبه(13 تیر)با سخنرانی مقامات کشوری در مصلی بزرگ شهر رشت برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: همچنین دو مراسم نیز در زادگاه شهید انصاری در رودسر و زادگاه شهید نورانی در لنگرود عصر روز پنج شنبه(13 تیر) برگزار می‌شود.

 اکبرزاده همچنین خواستار نصب المان در محل شهادت این دو شهید بزرگوار در خیابان لاکانی شهر رشت شد و گفت: باید یک گفتگوی ویژه خبری از همرزمان این شهید جهت خاطره‌گویی و تبیین شخصیت این بزرگواران از صدا و سمیای مرکز گیلان پخش شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد