صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اربعین حسینی یکی از مصادیق بزرگ شعائر اسلامی است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان برزگداشت شعائر اسلامی را یکی از بزرگترین و نشانه های تقوای اهل ایمان دانست و اظهار کرد: یقیقا می‌توان گفت اربعین حسینی یکی از مصادیق بزرگ شعائر اسلامی است. حجت‌الاسلام سعید مهدوی، در جمع اصحاب رسانه استان برزگداشت شعائر اسلامی را یکی از بزرگترین و نشانه های تقوای اهل […]

کد خبر : 33049 | 11:02 ق.ظ | ۲۸ مهر , ۱۳۹۷

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان برزگداشت شعائر اسلامی را یکی از بزرگترین و نشانه های تقوای اهل ایمان دانست و اظهار کرد: یقیقا می‌توان گفت اربعین حسینی یکی از مصادیق بزرگ شعائر اسلامی است.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، در جمع اصحاب رسانه استان برزگداشت شعائر اسلامی را یکی از بزرگترین و نشانه های تقوای اهل ایمان دانست و اظهار کرد: یقیقا می‌توان گفت اربعین حسینی یکی از مصادیق بزرگ شعائر اسلامی است.

وی با بیان اینکه به فضل الهی و با مدیریت غیب امام زمان (عج) اربعین حسینی تجلی بزرگترین تجمع بشری حسینی روی کره زمین و تاریخ حیات است، افزود: این تجمع همه ساله با حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر برگزار می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه این تجمع بزرگ یکی از نشانه های ظهور حضرت مهدی موعود (عج) است، گفت: اربعین حسینی دارای قداست و اهمیت مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی در جامعه جهانی است.

مهدوی با بیان اینکه همه ساله شاهد حضور بیشتر عاشقان حسینی در این تجمع هستیم، تصریح کرد: این تجمع دارای نشانه هایی برای صاحبان خرد، معنویت و فرهنگ و اندبشه است که چگونه و با کدام ابزار فرهنگی تبلیغی این شعور الهی بر روی کره زمین سامان داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌ها و موکب‌های پذیرایی باید در پوشش موکب‌های عراقی ارائه خدمات کرده تا تعصبات ملی صدمه‌ایی برای این حرکت جهانی نباشد ادامه داد: نباید با برخی صحنه‌ها و رفتارهای سبک موجب دلگیرشدن برادران عراقی شویم.

مهدوی با بیان اینکه برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با عنوان « قافله عاشقی» در همایش اربعین حسینی برگزار خواهد شد، گفت: فعالیت ۱۵ موکب گیلان در اربعین، برپایی هیئت عزاداری گیلانیان در شب اربعین، قرائت زیارت عاشورا در تمامی موکب‌ها، تهیه پیشانی‌بندهایی مزین به «لبیک یابن الزهرا» ویژه گیلان، برگزاری تجمع فعالان فرهنگی اربعین با سخنرانی نماینده ولی فقیه در گیلان و … از برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در همایش اربعین حسینی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در پایان از اجرای طرح «نائب الشهید» و الگوگیری و فرهنگ سازی این طرح از گیلان به سراسر کشور خبر داد و گفت: در این طرح هر زائر اربعین حامل تصویر یک شهید در پیاده‌روی اربعین است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد