صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار «هیهات منا الذله» و حضور همه اقشار برگزار می‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال با شعار هیهات مناالذله و حضور همه اقشار در بیش از هزار نقطه از میهن اسلامی برگزار می شود. نصرالله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مراسم ۱۳ آبان فردا ساعت ۹ و ۳۰ […]

کد خبر : 33192 | 1:34 ب.ظ | ۱۳ آبان , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال با شعار هیهات مناالذله و حضور همه اقشار در بیش از هزار نقطه از میهن اسلامی برگزار می شود.

نصرالله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مراسم ۱۳ آبان فردا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه مقابل لانه جاسوسی با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز می شود و پس از قرائت بیانیه بسیج دانشجویی و مراسم مداحی، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه سخنرانی «سردار محمد علی جعفری»، فرمانده سپاه را می شنویم.

وی افزود: این مراسم بیش از یکصد هزار  واحد آموزشی با نواختن زنگ استکبارستیزی ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان با حضور آگاهانه مردم در صحنه به یک مراسم ضد استکباری و به یاد ماندنی تبدیل و در تاریخ ثبت می شود.

 وی در مورد شعار ۱۳ آبان سال ۹۷ گفت: شعار هیهات منه الذله و مرگ بر آمریکا شعار مراسم ۱۳ آبان امسال است. امسال در ایامی هستیم که با تشدید دور دوم تحریم های آمریکا مواجه شده است و مردم ما نشان می دهند که ملتی سخت‌کوش هستند و تحریم های ظالمانه مستکبران را پشت سر می گذارند. همانگونه که در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نشان دادند که می توانند توطئه های استکباری را خنثی کنند و کمترین امتیازی به دشمن ندادند.

 وی گفت: در این پیچ تاریخی نیز ملت ایران با مقاومت و دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و حریم ولایت بار دیگر ایستادگی خود را در مقابل مستکبران در دفاع از حریم ولایت و ارکان جمهوری اسلامی با شعار هیهات منه الذله نشان خواهند داد.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بیش از ۴ هزار عکاس، تصویر بردار و خبرنگار در کل کشور مراسم یوم الله ۱۳ آبان را پوشش می دهند و همچنین ۱۲۰ خبرنگار و عکاس خارجی و ۶۰۰ خبرنگار و تصویر بردار داخلی مراسم تهران را انعکاس خواهند داد.

 وی در مورد شعار محوری ۱۳ آبان نیز خاطرنشان کرد: در این روز صرفا شعارها با محوریت استکبارستیزی است و از شرکت کنندگان می خواهیم از هرگونه حاشیه سازی بپرهیزند. قطعا مردم مطالبات به حقی دارند و مسئولان وظیفه دارند پاسخگوی این مطالبات باشند اما مراسم فردا متمرکز از راهپیمایی و شعارهای استکبارستیزی است تا یک بار دیگر آمریکا طعم شکست در برابر ملت ایران را بچشد.

 لطفی گفت: حضور مردم در این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر نشاندهنده افول رژیم ددمنش آمریکا است که با طرح توطئه و دسیسه و القای ناامیدی هدف جدایی ملت از نظام را سرلوحه خود قرار داده است اما باید بدانند که مردم بصیر و جانفشان ما هرگز از نظام جمهوری اسلامی جدا نمی شوند و حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات آنهاست.

 وی تاکید کرد: جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی آرزویی که سردمداران نظام سلطه آن را به گور می برند.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ادامه تهدیدهای سردمداران رژیم مستکبر آمریکا و حمایت های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: روند ادبیات زورگویانه و ابلهانه ترامپ و تروریست خواندن ملت ایران همچنان ادامه دارد. مردم ایران فردا با درس گرفتن از آموزه های سالار شهیدان پس از ۴۰ روز عزاداری و اربعین حسینی حضور خود را در این مراسم اثبات خواهند کرد.

 این مقام مسئول گفت: در یک نگاه ۱۳ آبان روزی است که بیانگر سه واقعه تاریخی مهم یعنی تبعید امام خمینی به ترکیه در سال ۴۳ به دست رژیم پهلوی، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ به دست ارتش مزدور طاغوتی در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی که در ۱۳ آبان سال ۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام رخ داد.

 لطفی ادامه داد: این سه واقعه تاریخی هرچند در ظاهر سه رویداد متفاوت و مجزا هستند اما هویتی مشترک در تجلی مبارزه با استکبار جهانی را نشان می دهند.

 وی گفت: در سالی که با عنوان ۴۰ سالگی انقلاب سپری می کنیم در ماه های گذشته شاهد تحریم های ظالمانه آمریکا بودیم و مردم ما روزهای سختی را سپری می کنند به همین جهت در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان شعارهای ارزشی مانند ما همچنان ایستاده ایم، ما می توانیم، ذلت نمی پذیریم، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و هیهات منه الذله در سراسر کشور تجلی می یابد.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برپایی باشکوه‌تر مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی نسبت به سال‌های قبل، اعلام مواضع صریح ملت ایران و احیا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم به عنوان اهداف مراسم امسال نام برد و گفت: طی هفته جاری در اکثر دانشگاه‌ها و مدارس ومناطق آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی طراحی و اجرا می‌شود اما برنامه‌های ملی و سراسری در تهران و تمامی استان‌ها از جمله در بیش از هزار شهر و بخش  کشور، باشکوه برگزار خواهد شد.

وی از به نمایش گذاشتن آثار باقی مانده لاشه هلی‌کوپترهای سرنگون شده آمریکا در صحرای طبس و انتشار ویژه‌نامه دانش‌آموزی و دانشجویی درباره سیزده آبان و برگزاری نشست‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و نیز برپایی میزگرد دانشجویی با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا به عنوان دیگر برنامه‌های فردا نام برد و گفت: امکان بازدید عموم از نمایشگاه ادوات جاسوسی آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی تدارک دیده شده است

 لطفی از ویژگی های ۱۳ آبان امسال گفت: مهمترین ویژگی ۱۳ آبان امسال قرارگیری این مراسم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است و از سوی دیگر اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا برای تنگ کردن حلقه معیشت و حلقه اقتصادی کشور است اما تمام این شرایط با اعلام آمادگی مردم برای حضور در مراسم ۱۳ آبان و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های دولت بی مغز ترامپ و شرکای منطقه ای او از جمله دیکتاتوری آل سعود تجلی می یابد. مردم در این روز با درس گرفتن از مکتب سالار شهیدان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مورد برنامه های استانی ۱۳ آبان گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، تبیین و تشریح محورهای اصلی یوم الله ۱۳ آبان، دلایل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام، سازماندهی کودتای ۲۸ مرداد و دلایل آن و تبیین و تشریح اقدامات خصمانه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی از جمله اهم برنامه های استانی است.

لطفی در مورد سایر سخنران ها که در مراکز استان حضور می یابند، گفت: مراسم ۱۳ آبان در تمامی استان ها برگزار می شود و این مراسم با حضور شخصیت های مهم لشکری و کشوری به عنوان سخنران برگزار می شود که از جمله آنها می توان به سخنرانی آیت الله خاتمی در کرمان، سردار اشتری در اصفهان، آیت الله آملی (امام جمعه اردبیل در بوشهر)، حجت الاسلام آل هاشم در آذربایجان شرقی، مقدم فر در آذربایجان غربی، حجت الاسلام اختری در اردبیل، سردار نقدی در استان البرز، چمران در خوزستان و اهواز، آیت الله رییسی خراسان رضوی، شیخ الاسلام در خراسان شمالی، سردار جوانی در ساری، آیت الله کعبی در هرمزگان، حاج بابایی در همدان، سردار شریف در لرستان، متکی در شیراز، اوحدی در زنجان، ذوالقدر در سمنان، ضرغامی در رشت، صفار هرندی در قزوین اشاره کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد