صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم افتتاحیه شبهای خاطره انقلاب اسلامی «نقل انقلاب در ۴٠ مسجد» در رشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به چهل سالگی کمال خود رسیده است، اظهار کرد: مسجد محوری عامل تداوم راه انقلاب اسلامی ایران است. فیروز فاضلی، شامگاه چهارشنبه (۵ دی ٩٧) در افتتاحیه شبهای خاطره انقلاب اسلامی «نقل انقلاب در ۴٠ مسجد» که با حضور جمعی از مردم انقلابی […]

کد خبر : 33877 | 8:12 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به چهل سالگی کمال خود رسیده است، اظهار کرد: مسجد محوری عامل تداوم راه انقلاب اسلامی ایران است.

فیروز فاضلی، شامگاه چهارشنبه (۵ دی ٩٧) در افتتاحیه شبهای خاطره انقلاب اسلامی «نقل انقلاب در ۴٠ مسجد» که با حضور جمعی از مردم انقلابی و شهیدپرور استان گیلان در مسجد شهید حبیب‌زاده محله نقره‌دشت رشت برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با مسجد آغاز شد و با مسجدمحوری نیز تداوم یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رشادتهای مردان و زنان انقلابی باید با زبان نو به نسل جوان منتقل شود، تصریح کرد: امسال به چله انقلاب که در واقع چله کمال نظام اسلامی است رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام باید به همگان شناسانده شود، خاطرنشان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این پیام را دارد که درخت انقلاب اسلامی در این سرزمین همیشگی است.

فاضلی اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با همه مشکلاتی که وجود دارد، در حال گسترش است و مردم دل در گرو این انقلاب دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه تعریف از خصوصیات خوب دیگران باعث افزایش کرامت انسان می‌شود، ابراز داشت: باید بر محوریت مسجد در فعالیتهای مختلف تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش مهم مساجد در تحولات اجتماعی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مساجد بر روی افزایش پتانسیل انقلاب در پیشبرد اهدافش تأثیرگذار است.

فاضلی با بیان اینکه شهدا برای آبیاری انقلاب رشادتهای زیادی انجام دادند، گفت: پیوند مردم و مساجد باعث پیشرفت انقلاب در عرصه‌های مختلف می‌شودو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، انقلاب اسلامی را همانند محرابی دانست که همه در آن گردهم آمده‌اند، و اذعان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهل سال توانسته دستاوردهای گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف داشته باشد.

در ادامه مراسم، «قدیری» از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در گیلان به بیان خاطراتی پیرامون رشادت‌های جوانان انقلابی در این منطقه پرداخت.

در پایان مراسم نیز از خانواده شهید «حجت‌الاسلام صادق حبیب‌زاده» (که در حوادث پس از انقلاب اسلامی ایران توسط منافقین کوردل در رشت به شهادت رسید) تجلیل شد.

شب‌های خاطره انقلاب اسلامی با عنوان «نقل انقلاب» یکی از بخش‌های جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی – استان گیلان با هدف بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که در آن تا پایان دهه میارک فجر امسال، خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی توسط مبارزان گیلانی آن دوران در ۴٠ مسجد استان بازگو می‌شود.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد