صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان رضوانشهر

  دادستان شهرستان رضوانشهر گفت: امروزه قوه قضائیه مرجعی اطمینان بخش و ملجا و پناه آحاد مردم و نقطه امید و جلوه گاه عدالت برای مظلومان است. علی اصغر محمودیانˈ در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر و سایر برنامه های هفته قوه قضائیه در رضوانشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر […]

کد خبر : 3389 | 7:38 ق.ظ | ۵ تیر , ۱۳۹۲

 بهشتی14

دادستان شهرستان رضوانشهر گفت: امروزه قوه قضائیه مرجعی اطمینان بخش و ملجا و پناه آحاد مردم و نقطه امید و جلوه گاه عدالت برای مظلومان است.

علی اصغر محمودیانˈ در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر و سایر برنامه های هفته قوه قضائیه در رضوانشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی افزود: با توجه به اهمیت امر قضا و دامنه مسئولیتی که برعهده این دستگاه نهاده شده؛ تلاش همه دلسوزان و کارکنان دستگاه قضایی کشور در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پیاده سازی عدالت و امنیت پایدار در کشور است.

وی با اشاره به این موضوع که از مطالبات بحق مردم برخورداری از امینت پایدار و عدالت است ، بیان کرد: امروزه قوه قضائیه مرجعی اطمینان بخش و ملجا و پناه آحاد مردم و نقطه امید و جلوه گاه عدالت برای مظلومان است.
دادستان رضوانشهر افزود: با همکاری مردم خوب و نیروهای امنیتی در این شهرستان، تلاش می کنیم تا درحد شایسته ای جایگاه دستگاه قضایی را در این منطقه ارتقاء بخشیم.
محمودیان با اشاره به اسقلال دستگاه قضایی در کشور بیان کرد: دستگاه قضایی این افتخار را دارد که در استقلال کامل به ایفای نقش می پردازد.
همچنین دراین جلسه معاون فرماندار رضوانشهر نیز بر هرچه بهتر و با شکوه تر برگزاری مناسبت های این ایام تأکید کرد.
ˈسیاوش عاشورزادهˈ افزود: دشمنان تاب و تحمل محبوبیت مردمی شهید بهشتی را نداشتند و در نتیجه تصمیم به ترور ایشان گرفتند ولی خون این شهید والامقام اسلام و انقلاب را بیمه کرد.
معاون فرماندار رضوانشهر در ادامه افزود: برای پاسداشت این ایام، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با محوریت شهدای هفت تیر در محل برگزاری نماز جمعه و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در این زمینه و برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر از مهم ترین برنامه های این هفته در سطح این شهرستان می باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد