صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر محمدحسین بهشتی و 72 کبوتر خونین بال اظهار کردند: واقعه هفتم تیر موجب شد نهال نوپای انقلاب اسلامی با سرعت و شتاب بالنده به حیات خود ادامه دهد.  آیت الله زین العابدین قربانی و کیهان هاشم نیا در […]

کد خبر : 3398 | 7:56 ق.ظ | ۷ تیر , ۱۳۹۲

مشترک

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر محمدحسین بهشتی و 72 کبوتر خونین بال اظهار کردند: واقعه هفتم تیر موجب شد نهال نوپای انقلاب اسلامی با سرعت و شتاب بالنده به حیات خود ادامه دهد.

 آیت الله زین العابدین قربانی و کیهان هاشم نیا در این پیام مشترک که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، افزوده اند: هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه سید شهیدان انقلاب اسلامی آیت الله دکتر بهشتی و عروج ملکوتی 72 تن از رهروان طریق امامت و ولایت، یادآور یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است.
در ادامه این بیانیه تصریح شده: حادثه تلخی که اگرچه به ظاهر جمعی از عزیزترین فرزندان این ملت و یاران صدیق انقلاب به ویژه استاد شهید آیت الله دکتر بهشتی که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) «یک ملت بود برای ملت ما و خار چشم دشمنان بود» را از نظام گرفت، اما چهره پلید خودفروختگان و منافقین را رسوا و ملت را نسبت به توطئه ها و ذات خبیث دشمنان آگاه تر و هوشیارتر کرد.
در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان اضافه شده: حادثه هفتم تیر با تقویت اتحاد و همدلی، عزم و اراده مردم را در پیمودن مسیر تعالی و پیشرفت و عزت راسخ تر کرد و موجب شد تا نهال نوپای انقلاب اسلامی، با سرعت و شتاب بالنده به حیات خود ادامه دهد و پایه های آن در دل حقیقت جویان و انسان های آزاده خواه جهان مستحکم و ریشه دارتر شود.
در این بیانیه خاطرنشان شده: خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده و می نهند که صبغه ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون بهشتی مظلوم است.
آیت الله قربانی و کیهان هاشم نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) از پروردگار متعال توفیق روز افزون دستگاه قضایی را برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و انجام منویات رهبر معظم انقلاب مسئلت کرده اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد