صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۹ دی حماسه حضور آگاهانه مردم ایران در دفاع از رهبری و انقلاب بود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید براینکه فتنه سال ۸۸ هنوز تمام نشده است، گفت: حماسه ۹ دی حماسه حضور آگاهانه مردم ایران در دفاع از رهبری، انقلاب و ولایت فقیه بود. حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در نشست بصیرتی گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد شهدا رودسر برگزار شد با اشاره […]

کد خبر : 34010 | 11:48 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۷

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید براینکه فتنه سال ۸۸ هنوز تمام نشده است، گفت: حماسه ۹ دی حماسه حضور آگاهانه مردم ایران در دفاع از رهبری، انقلاب و ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در نشست بصیرتی گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد شهدا رودسر برگزار شد با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملتی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، اظهار کرد: ملت ایران در این روز اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شده است، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز ۹ دی سال ۸۸ حماسه ای دیگر آفریده و دشمنان خدا و انقلاب را بار دیگر مأیوس کردند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی از یوم الله ۲۲ بهمن مهمتر است، گفت: در ۲۲ بهمن یک طاغوت ساقط و کنار گذاشته شد اما در روز ۹ دی فتنه‌گران و طاغوتیان نشانه کفر نداشتند آنان اهل نفاق بودند.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: مردم در سال ۸۸ در اجابت دعوت رهبری و در دفاع از ولایت وارد صحنه شده به دشمنان اسلام نشان دادند هنوز پای پیمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا و ولایت فقیه ایستاده‌اند.

وی در ادامه بزرگداشت حماسه ۹ دی را بزرگداشت حضور آگاهانه مردم ایران در دفاع از رهبری، انقلاب و ولایت فقیه  عنوان کرد و تصریح کرد: فتنه ۸۸ تمام نشده است همانگونه رهبری انقلاب خبر از فتنه بزرگتر در ۹۸ داده باید هوشیاری و بصیرت خود را در برابر توطئه های دشمن حفظ و تقویت کنیم. در فتنه ۸۸ شاهد ریزش در میان خواص جامعه اسلامی بودیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن انتخابات در سال  درصدد است به‌واسطه نفوذ در عوامل تصمیم‌گیر زمینه‌ساز فتنه دیگری شود، ادامه داد: امروز جنگ ما جنگ دو تفکر است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ روانی به دنبال اجرای نقشه نهروان علیه انقلاب اسلامی هستند، گفت: فتنه ۹۸ دشمن دیگر با رمز تقلب اجرا نمی شود بلکه نارکارآمدی نظام مدنظر است لذا باید هوشیار باشیم./ مهر

 

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد