صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هدف دشمن در فتنه ۸۸ حذف اصل ولایت‌فقیه از صحنه نظام بود

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به مهم‌ترین هدف استکبار در فتنه ۸۸ گفت: یکی از اعضا فتنه در اعترافات خود گفت که اگر ما‌ پیروز هم شدیم مردم ‌را تا نابودی شورای نگهبان، نهادهای انقلابی و حذف اصل ولایت‌فقیه از قانون اساسی در خیابان نگه می‌داشتیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کریمیان در اجتماع عظیم حماسه […]

کد خبر : 34024 | 11:32 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۷

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به مهم‌ترین هدف استکبار در فتنه ۸۸ گفت: یکی از اعضا فتنه در اعترافات خود گفت که اگر ما‌ پیروز هم شدیم مردم ‌را تا نابودی شورای نگهبان، نهادهای انقلابی و حذف اصل ولایت‌فقیه از قانون اساسی در خیابان نگه می‌داشتیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کریمیان در اجتماع عظیم حماسه ۹ دی، در میدان امام خمینی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه حماسه ۹ دی‌ مهم‌ترین نشان دشمنی‌ استکبار با ملت ایران است ‌اظهار کرد: حماسه ۹ دی بهانه‌ای شد تا مردم ایران همیشه بدانند که استکبار هیچ‌وقت دست از دشمنی با ملت ایران برنمی‌دارد.

وی با اشاره حضور گسترده مردم ۹ دی گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات سال ۸۸ و روز ۹ دی به جهانیان معنای واقعی مردم‌سالاری دینی و دموکراسی را نشان و پاسخ محکمی به فتنه گران دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اذعان به اینکه استکبار با آگاهی از عظمت انتخابات سال ۸۸ سعی در ایجاد فتنه در کشور داشت تصریح کرد: حضور ۸۰ درصدی مردم در انتخابات می‌توانست باعث اقتدار و عظمت ملت ایران و انقلاب در دنیا شود و استکبار با آگاهی از این موضوع سعی کرد تا اعتبار نظام را خدشه‌دار کند.

کریمیان افرادی که اتفاقات سال ۸۸‌را فتنه نمی‌خوانند بی‌بصیرت خواند و خاطرنشان کرد: مسائلی که بعد از انتخابات سال ۸۸ برای کشور رخ داد باعث تضعیف اعتبار انقلاب در مجامع بین‌المللی شد ک این نشان‌دهنده یک فتنه عظیم بود لذا کسانی که فتنه در سال ۸۸ را قبول ندارند یا کوردل، مزدور و یا بی‌بصیرت هستند.

وی با اشاره نقش سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه ۸۸ گفت: ما نباید فقط کسانی که در داخل فتنه کردند را سرزنش کنیم ‌زیرا اتاق فرمان این اتفاق در موساد و سازمان جاسوسی سیاه بود و آن‌ها از خارج این جریان را هدایت می‌کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ جریان‌های خارجی و داخلی سعی در فروپاشی نظام داشتند تصریح کرد: استکبار برای انجام پروژه خود در سال ۸۸ برنامه دقیقی داشت و از همه ابزار رسانه‌ای برای انجام این کار استفاده کرد تا نظام را سرنگون کند ولی با بینش بالای مردم ایران موفق به انجام این امر نشد.

کریمیان تنها راه‌حل استکبار برای نابودی نظام‌ را انقلاب مخملی عنوان کرد و افزود: آمریکا همان برنامه‌ای که در شوروی سابق اجرایی و موفق به فروپاشی آن شد قصد داشت در ایران هم اجرایی کند ولی با رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق به انجام این امر نشد.

وی با اذعان به اینکه در فتنه ۸۸ خسارات وارده شده به کشور از ۸ سال دفاع مقدس بیشتر بوده است بیان کرد: اتفاقات فتنه ۸۸ خسارات جبران‌ناپذیری را به زیرساخت‌های شهری ایران زد به‌طوری هزینه این خسارات از خسارات واردشده در ۸ سال دفاع مقدس بیشتر بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با تأکید بر اینکه هدف یک عده که خود را خیرخواه نظام می‌دانستند براندازی نظام بود گفت: در فتنه ۸۸ آن ۲۲ شهید تقدیم انقلاب کردیم و برای یک عده به‌اصطلاح خیرخواه نظام این مسائل مهم نبود و آن‌ها تنها به دنبال پوست‌اندازی نظام و انقلاب بودند.

کریمیان با بیان اینکه هدف دشمن حذف ولایت‌فقیه از صحنه انقلاب بود اظهار کرد: یکی از اعضا فتنه در اعترافات خود گفت که اگر ما پیروز هم می‌شدیم مردم را تا از بین بردن شورای نگهبان، نهادهای انقلابی و حذف اصل ولایت‌فقیه از قانون اساسی درصحنه نگه می‌داشتیم تا این امر محقق شود.

وی حماسه ۹ دی را فقط مختص یک گروه خاص ندانست و تصریح کرد: یک عده می‌خواهند ۹ دی را به جریان و گروه خود اختصاص دهند درحالی‌که حماسه ۹ دی برای همه جریان‌هایی که خیرخواه نظام بودند هست چه این جریان اصولگرا باشد و چه اصلاح‌طلب.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه اولویت مردم ولایت‌فقیه است افزود: مردمی که ۹ دی سال ۸۸ برای حمایت از یک کاندیدا به خیابان‌ها آمدند در سال‌های بعد وقتی می‌بینند آن کاندیدا دیگر به ولایت‌فقیه توجه ندارد در مقابلش ایستادگی می‌کنند.

کریمیان با اشاره به ولایتمداری مردم ایران گفت: مردم ما در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته و وفاداری خود را به‌نظام ثابت کردند و باوجود چنین مردمانی دشمن هرگز نمی‌تواند انقلاب را شکست دهد./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد