صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بصیرت راه برون رفت از فتنه است

بایرامی، بصیرت را تنها راه برون رفت از فتنه‌ها دانست و گفت: ما نیاز است که هر سال حماسه ۹ دی را گرامی بداریم، اگر ما از این تجربه تاریخی استفاده نکنیم معلوم نیست دشمن چه زمان ما را در این وضعیت قرار دهد. «عباس بایرامی» در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مصلی […]

کد خبر : 34048 | 11:25 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۷

بایرامی، بصیرت را تنها راه برون رفت از فتنه‌ها دانست و گفت: ما نیاز است که هر سال حماسه ۹ دی را گرامی بداریم، اگر ما از این تجربه تاریخی استفاده نکنیم معلوم نیست دشمن چه زمان ما را در این وضعیت قرار دهد.

«عباس بایرامی» در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مصلی نماز جمعه صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: مردم صومعه‌سرا در هفتم دی ماه ۸۸ و مردم گیلان در هشتم دی ماه ۸۸ در خلق حماسه پیشتاز بودند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه عنوان فتنه برگرفته از متن قرآن است، افزود: خداوند باری تعالی نزدیک به ۶۰ بار کلمه فتنه را به کار برده است.

وی با بیان اینکه غفلت‌ها سبب ایجاد فتنه می‌شود، گفت: هر چه توسل و توکل ما نسبت به خدا و ائمه(علیه‌السلام) بیشتر باشد ما در آزمایش‌های الهی پیروزتریم.

بایرامی با بیان اینکه فتنه از تکبر‌ها، منیت‌ها، ولایت‌ناپذیری و امام نشناسی‌ها حاصل می‌شود، تصریح کرد: فتنه‌های فکری و اعتقادی جزء خطرناک‌ترین فتنه‌هاست و جامعه را به نابودی می‌برد.

وی با بیان اینکه در تاریخ ادیان آزمایش‌هایی که برای پیامبران آمده است، آزمایش‌های بسیار سخت بود، خاطرنشان کرد: بصیرت تنها راه برون رفت از فتنه است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از یک هزار بار از بصیرت سخن گفته‌اند، اظهار کرد: بصیرت، شناخت دقیق از دین و پرهیز از سطحی‌نگری بحث‌های مهمی است که برای تقویت اراده خود به آن نیاز داریم.

بایرامی با بیان اینکه امروز عمار به عنوان شاخص بصیرت معرفی شده است، افزود: دنیاگرایی خواص و ثروت‌گرایی سبب فاصله طبقاتی بین مردم و فتنه می‌شود.

وی با بیان اینکه سطحی نگری نسبت به موضوع دین یکی دیگر از عواملیست که جامعه اسلامی را دچار فتنه می‌کند، گفت: روابط ناسالم اداری و حکومتی، نادانی و بی تفاومتی بخشی از جامعه و عدم بصیرت نسبت به مسائل سیاسی و اقتصادی از دیگر عوامل ایجاد فتنه است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: بیش از ۲۸۰ رسانه بالادستی همانند ماهواره‌ها و سایت‌ها که ساپورت‌های مالی می‌شوند برای ایرانی‌زبان‌ها به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کنند.

بایرامی با اشاره به ویژگی‌هی فتنه ۸۸، خاطرنشان کرد: انتخابات فرصتی برای دشمن شد تا بتواند نقشه خود را در ایران اسلامی پیاده کند.

وی با بیان اینکه همه مردم ما نظام و ولایت را دوست دارند، اظهار کرد: در فتنه ۸۸ نهضت عاشورا و  اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) ما را نجات داد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه در جریان ۸۸ بنا به اظهار رسمی نهادهای امنیتی کشور بیش از ۲۰۰ گروه مخالف همه به خیابان آمده بودند، افزود: دشمن توسط یک برنامه ریزی درست و با ساپورت مالی فتنه گران را به خیابان آورده بود.

بایرامی با بیان اینکه ما نیاز است که هر سال حماسه ۹ دی را گرامی بداریم، گفت: اگر ما از این تجربه تاریخی استفاده نکنیم معلوم نیست دشمن چه زمان ما را در این وضعیت قرار دهد.

وی با بیان اینکه در دی ماه ۹۶ اکثر استان‌ها درگیر فتنه اقتصادی شدند، تصریح کرد: با صبر و مدارا به همه اعتراضات پاسخ گفته شد و این فتنه هم خنثی گردید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد