صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری سی و چهار گفتمان انقلاب در شهرستان رودبار

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار از برگزاری 34 گفتمان انقلاب اسلامی در دهه فجر این شهرستان خبر داد.

کد خبر : 341 | 9:05 ق.ظ | ۳۰ آذر , ۱۳۹۱

3رئیس تبلیغات اسلامی رودبار از برگزاری 34 گفتمان انقلاب اسلامی در دهه فجر این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار درباره برگزاری گفتمان‌های انقلاب، اظهار کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اداره تبلیغات اسلامی رودبار برگزاری گفتمان‌های دینی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 گفتمان دینی در رودبار برگزار شده است، افزود: دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه مقاطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان و دانشجویان مخاطبان اصلی این گفتمان‌ها را تشکیل می‌دهند.

این مسئول، پرسش و پاسخ درباره مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دینی را از جمله مباحث گفتمان‌های دینی دانست و گفت: اساتید و سخنران‌ها این دوره از گفتمان‌ها را ائمه جمعه و جماعات، روحانیون طرح هجرت تشکیل می‌دهند.

وی از برگزاری بالغ بر 34 گفتمان انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل دارا بودن روحیه پویا و جستجوگر و علاقه‌مند تجسس در تاریخ گذشته، گفتمان انقلاب اسلامی برای این نسل برگزار می‌شود.

عباس‌پور، آگاهی دادن نسل جوان نسبت به دلایل و چگونگی شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را از اهداف این گفتمان‌ها برشمرد و تصریح کرد: آگاه کردن نسل جوان نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب و آمادگی برای مقابله با دسیسه‌های دشمن از دیگر اهداف برگزاری این گفتمان‌ها است.

وی تهاجم فرهنگی را مهم‌ترین آسیب نسل جوان دانست و اذعان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب برای ایجاد انحراف در نسل چهارم و جوان برنامه‌ریزی کرده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار، پاسخگویی به شبهات و تراوشات فکری جوانان و نسل جدید را بهترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: گفت‌وگو و تبادل نظر بین دو نسل جدید و قدیم انقلاب باید بدون هیچ‌گونه سانسور انجام گیرد.

وی تطبیق زندگی فردی و اجتماعی مسئولان نظام اسلامی با شیوه زندگی آحاد جامعه را یکی از مهم‌ترین وظیفه کارگزاران نظام عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد