صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمنان انقلاب به پشتوانه مردم ولایتمدار شکست  خورده‌اند

فرماندار فومن با اعلام اینکه رویکرد برنامه ها در ایام دهه فجر باید مردمی و با محوریت عموم جامعه باشد، گفت: به پشتوانه مردم ولایتمدار، دشمنان کشور و انقلاب مانند همیشه شکست خواهند خورد. محمود قاسم نژاد، فرماندار شهرستان فومن امروز، ۲۹ دی‌ماه در دیدار با حجت الاسلام‌والمسلمین وحیدی نژاد، نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان گیلان، با […]

کد خبر : 34312 | 11:56 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۷

فرماندار فومن با اعلام اینکه رویکرد برنامه ها در ایام دهه فجر باید مردمی و با محوریت عموم جامعه باشد، گفت: به پشتوانه مردم ولایتمدار، دشمنان کشور و انقلاب مانند همیشه شکست خواهند خورد.
محمود قاسم نژاد، فرماندار شهرستان فومن امروز، ۲۹ دی‌ماه در دیدار با حجت الاسلام‌والمسلمین وحیدی نژاد، نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان گیلان، با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فومن برنامه های شاخص و مختلفی را برای پاسداشت این ایام الله تدوین کرده است، گفت: در همین راستا آمادگی داریم تا ویژه برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری استان را نیز در شهرستان اجرایی کنیم.

وی روستاییان و عشایر را پشتوانه و ذخیره انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: وظیفه مسئولان بیان دستاوردها و تبیین خدمات چهل ساله نظام اسلامی برای مردم است.

قاسم نژاد با تأکید بر اینکه بیان خدمات دولت سبب افزایش امید در بین مردم می شود، گفت: طی چهل سال گذشته دشمنان همواره سعی کرده اند که مانع از پیشرفت این نظام و کشور شوند، اما به کوری چشم آنان امروز اقتدار ایران مثال زدنی است.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنا به سنت چند ساله، پروژه های متعددی افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: به پشتوانه مردم ولایتمدار، دشمنان کشور و انقلاب مانند همیشه شکست خواهند خورد.

وی با اعلام اینکه رویکرد برنامه ها در ایام دهه فجر باید مردمی و با محوریت عموم جامعه باشد، تصریح کرد: با تبیین دستاوردهای انقلاب باید نسل جدید را با تاریخچه انقلاب و مشکلاتی که در طی این چهار دهه پشت سر گذاشته ایم، آشنا کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین وحیدی نژاد، نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی گیلان نیز، با بیان اینکه در کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان برنامه های شاخص و متنوعی تبیین شده است، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و با وجود همه دشمنی ها و توطئه ها و نقشه های دشمنان، در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم و به سمت جهانی شدن این انقلاب پیش می رویم.

وی انقلاب اسلامی را زمینه ساز خدمت رسانی به روستاییان و عشایر دانست و متذکر شد: دستاوردها و خدمات انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید تبیین شود.

این کارشناس دینی ادامه داد: تولید ۸۰ درصد محصولات کشاورزی در روستاها توسط روستاییان و عشایر است و روستاییان با کار مستمر و تولید محصولات کشاورزی موجب شدند سفره مردم رونق بگیرد.

وحیدی نژاد بر لزوم تقویت دیانت مردم براساس قرآن و عترت تأکید کرد و افزود: امسال باید بر روی چهل سالگی انقلاب تأکید بیشتری داشته باشیم.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز روستاها با چهل سال قبل قابل قیاس نیست و همه این دستاوردها به برکت انقلاب به وجود آمده و تداوم خواهد داشت.

وی پشتیبانی مردم از انقلاب و ولایت را عامل عظمت نظام دانست و یادآور شد: این انقلاب به نام اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) به پیروزی رسیده و تا امروز تداوم پیدا کرده است لذا مایه افتخار ماست که بعد از گذشت چهل سال از عمر بابرکت انقلاب در بسیاری از عرصه ها جزو کشورهای برتر دنیا هستیم و به زودی به ابرقدرت جهانی تبدیل می‌شویم./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد