صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یکصد مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق محروم گیلان اعزام شدند

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان از اعزام یک صد نفر از مبلغان به مناطق محروم استان در ماه رمضان خبر داد و گفت: تاثیر تبلیغ چهره به چهره و یا منبری نفوذ بسیاری نسبت به سایر رسانه‌ها دارد.  حجت الاسلام محمد لاکانی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه گیلان گفت: با توجه […]

کد خبر : 3518 | 7:54 ق.ظ | ۲۵ تیر , ۱۳۹۲

لاکانی14

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان از اعزام یک صد نفر از مبلغان به مناطق محروم استان در ماه رمضان خبر داد و گفت: تاثیر تبلیغ چهره به چهره و یا منبری نفوذ بسیاری نسبت به سایر رسانه‌ها دارد.

 حجت الاسلام محمد لاکانی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه گیلان گفت: با توجه به معنویت و خداگرایی موجود در ماه مبارک رمضان این ماه از برکات و خیرات ویژه‌ای نسبت به سایر ماه‌های سال برخوردار است.

 وی ادامه داد: امسال به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، یکصد نفر از مبلغان بومی و غیربومی از سوی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق محروم استان اعزام شدند.

 معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه گیلان، اظهار کرد: در حقیقت هدف این معاونت از اعزام مبلغ بهره مندی عامه مردم به ویژه جوانان از معارف و معنویت این ماه شریف است.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری به دلیل مشکلات مالی اعزام مبلغ بدون در نظرگرفتن حق تبلیغ صورت گرفته تعداد مبلغین اعزامی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
حجت الاسلام لاکانی افزود: در واقع افراد متقاضی به صورت خودجوش تمایل خود را برای اعزام به مناطق محروم برای انجام رسالت تبلیغی خویش در نشر معارف دینی اعلام کرده‌اند.

 وی با اشاره به کارکردهای فراگیر رسانه‌های دیجیتالی در دنیای کنونی و تاثیرگذاری آن بر اقشار مختلف جامعه، تاکید کرد: با وجود گسترش این رسانه‌ها، با قاطعیت می‌توان گفت هنوز تاثیر تبلیغ چهره به چهره و یا تبلیغ منبری از نفوذ و تاثیر بیشتری نسبت به سایر رسانه‌ها برخوردار است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه گیلان گسترش فرهنگ قرآن خوانی، انجام کارهای فرهنگی، نشر و تعمیق معارف دینی و آموزش تفسیر قرآن به زبان ساده را از جمله فعالیت‌های مبلغین اعزامی به مناطق محروم در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد