صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین، حسن ختام ویژه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان

  حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت یو م الله ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» استان که چهارشنبه هشتم اسفندماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم گیلان در یوم الله ۲۲ بهمن با […]

کد خبر : 35228 | 2:33 ب.ظ | ۸ اسفند , ۱۳۹۷

 

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت یو م الله ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» استان که چهارشنبه هشتم اسفندماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم گیلان در یوم الله ۲۲ بهمن با وجود بارش شدید باران و برودت هوا حماسه ای تماشایی‌تر از سال گذشته خلق کردند.

وی با اشاره به اعتراف صاحب نظران و حسب آمارهای ارائه شده، حضور شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌‌جاری را باشکوه تر از سال های گذشته اعلام کرد و افزود: دشمن تصور می کرد مردم ایران به واسطه مشکلات معیشتی و گرانی ها، حضور چشمگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن نخواهند داشت اما برگزاری باشکوه جشن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پاسخی قاطع به همه یاوه گویی‌ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه یک‌بار دیگر لطف الهی شامل حال مردم ایران شد، گفت: ملت بزرگ ایران توانست بار دیگر فرصت ها را از تهدیدها تمییز دهد و با تجدید عهد با آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حماسه‌ای باشکوه بیافریند و برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور ثبت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به گله مندی مردم از ناتوانی مسئولان در مدیریت صحیح وضعیت اقتصادی و معیشتی، یادآور شد: اگرچه تحریم های ظالمانۀ دشمنان خارجی در ایجاد بحران کنونی موثر بوده اما بی‌تدبیری مسئولان و دولتمردان این بحران را تشدید کرده است.

وی موج تازه گرانی ها پس از حماسۀ بی‌نظیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را برای مردم همیشه در صحنۀ ایران رنج آور خواند و تصریح کرد: مسئولان برای کاهش آلام جامعه در روزهای پایانی سال چاره‌ای بیاندیشند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، «جمهوری اسلامی» را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین تبلور وحدت ملی و مشارکت سیاسی ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی است که با رای قاطع خود به جمهوری اسلامی «آری» گفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رای ۹۸٫۲ درصدی مردم ایران، پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در منظر بین الملل مستحکم  کرد، گفت: انقلاب اسلامی از همان آغازین روزهای شکل گیری خود ماهیت دینی و مردمی داشت اما عده ای از معاندان، کج اندیشان و منحرفان با دسیسه‌چینی و توطئه، سعی می‌کنند این تردید را در جامعه به وجود آوردند که نظام اسلامی خواسته مردم ایران نبوده است.

وی صدور فرمان برگزاری انتخابات در ۱۲ فروردین سال ۵۸ را نشان دهندۀ تیزهوشی و درایت امام خمینی(ره) دانست و عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در پیام خویش پس از برگزاری این انتخابات فرمود: «ما احتیاجی نمی دیدیم در این مسئله رفراندوم شود لکن برای قطع برخی از حرف ها و بهانه ها بنا بر این شد که رفراندوم شود و بهانه گیران فهمیدند مسئله آن طور که خیال می کردند نیست و ملت با اسلام است».

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، یوم‌الله ۱۲ فروردین را روز پایه ریزی نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به واسطۀ استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، الگویی برای آزادی خواهان مسلمان جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین را حسن ختام ویژه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: حسب تصمیم گیری ستاد مرکزی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامۀ چهل سالۀ نظام اسلامی تا ۱۲ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تقارن یوم‌الله ۱۲ فروردین با روز شهادت امام موسی کاظم(ع)، تاکید کرد: ویژه برنامه های بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین، صبغه تبیینی و محتوایی با محوریت مساجد، بقاع متبرکه و اماکن گردشگرپذیر خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری ویژه‌برنامه استانی در غروب روز یک‌شنبه ۱۱ فروردین در بقعۀ متبرک خواهر امام (سلام الله علیها) شهر رشت خبر داد و اضافه کرد: دو برنامۀ شاخص دیگر نیز در شرق و غرب استان انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: برگزاری ویژه برنامۀ بزرگداشت «روز جمهوری اسلامی» نیز در غروب روز دوشنبه ۱۲ فروردین در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد