صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتصاب جدید رئیس قوه قضائیه در راستای اجرایی شدن برنامه گام دوم انقلاب است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه در راستای اجرایی شدن گام دوم است، گفت: همان‌طور که در برنامه گام دوم آمده، مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به گسترش عدالت در جامعه دارند و به همین منظور با انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه خواستار انجام این امر در جامعه شدند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد […]

کد خبر : 35302 | 7:57 ق.ظ | ۱۸ اسفند , ۱۳۹۷

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه در راستای اجرایی شدن گام دوم است، گفت: همان‌طور که در برنامه گام دوم آمده، مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به گسترش عدالت در جامعه دارند و به همین منظور با انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه خواستار انجام این امر در جامعه شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه در راستای اجرایی شدن گام دوم است، اظهار کرد: همان‌طور که در برنامه گام دوم آمده است مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به گسترش عدالت در جامعه دارند و به همین منظور و با انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه خواستار انجام این امر در جامعه شدند.

وی با اشاره به توجه جوانان به برنامه گام دوم برای بهبود شرایط کشور گفت: جوانان سرمایه‌های این کشور بوده و باید با استفاده از تجربه دیگران و داشتن نگاه انقلابی کشور را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه افتتاح راه‌آهن رشت-قزوین باعث خوشحالی مردم گیلان شده، تصریح کرد: یکی از آرزوهای دیرین مردم گیلان داشتن راه‌آهن بود که با تلاش دولت و مسؤولان پس از مدت‌ها این مهم انجام و مردم می‌توانند از ظرفیت‌های این قطار استفاده کنند.

اجرایی شدن راه‌آهن رشت-آستارا لازمه توسعه اشتغال در گیلان

طیبی لازمه توسعه اشتغال در گیلان را اجرایی شدن راه‌آهن رشت _آستارا دانست و افزود: خوشبختانه در سفر هیئت دولت به گیلان کلنگ راه‌آهن رشت به آستارا زده و با توجه به روحیه جهادی انقلابی قرارگاه خاتم انبیا سپاه به‌زودی شاهد افتتاح این قطار در استان خواهیم بود.

وی با تأکید بر مصوبات انجام‌شده در سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان بیان کرد: در جلسه شورای اداری استان مصوبات خوبی با تلاش مسؤولان به تصویب رسیده که امیدوارم با اجرایی شدن این پروژه‌ها بتواند موجبات رشد اقتصادی و اشتغال در استان فراهم آید.

قرارگرفتن ۳ طرح برای شهرستان آستانه‌اشرفیه در مصوبات دولت

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به‌ قرارگیری سه طرح پیشنهادی شهرستان آستانه‌اشرفیه در مصوبات هیئت دولت گفت: مسؤولان شهرستان چهار طرح را به دولت پیشنهاد که‌ خوشبختانه دولت سه طرح را تصویب و قول اجرایی شدن آن را داده است.

طیبی با بیان اینکه بنیاد ملی معین می‌تواند باعث رشد فرهنگی در آستانه‌اشرفیه و حتی استان گیلان شود، تصریح کرد: استان گیلان و شهرستان آستانه‌اشرفیه دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی به لحاظ فرهنگی بوده و به همین دلیل انتظار داریم دولت به این امر توجه و با افتتاح بنیاد ملی معین در شهرستان آستانه‌اشرفیه موافقت کند.

وی با تأکید بر جایگاه بالای حوزه علمیه در گسترش مفاهیم دینی در جامعه افزود: حوزه علمیه قم پناهگاهی برای یادگیری مفاهیم دینی و‌ خودشناسی جوانان است و‌ خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه می‌توانند جوانان خود را با مفاهیم بالای دینی آشنا کنند.

توجه به فرزند لازمه حفظ بنیان جامعه

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه ماه رجب ماه بسیار بافضیلتی است، گفت: خداوند بارها در آیات و روایات مختلف به انجام اعمال ماه رجب ازجمله اعتکاف اشاره‌کرده است زیرا انسان می‌تواند با انجام این اعمال روح و جسم خود را پاکیزه و از گناه پاک کند.

طیبی لازمه حفظ بنیان جامعه را توجه به فرزندان دانست و بیان کرد: پدر مادر اگر به فرزندان خود توجه و با آنان با احترام سخن بگویند فرزند میل بیشتری به برقراری ارتباط با خانواده داشته و کمتر به سمت استفاده از فضای مجازی می‌رود./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد