صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توان دفاعی ایران دشمن را به طرف جنگ نرم کشانده است

فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: توان بالای دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن را به طرف جنگ نرم کشانده است. امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در محفل انس با قرآن در آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار کرد: هر سال بر شکوه محفل انس با قرآن افزوده می‌شود. وی به مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش اشاره […]

کد خبر : 3574 | 8:42 ق.ظ | ۲۶ تیر , ۱۳۹۲

سیاری11

فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: توان بالای دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن را به طرف جنگ نرم کشانده است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در محفل انس با قرآن در آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار کرد: هر سال بر شکوه محفل انس با قرآن افزوده می‌شود.

وی به مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و افزود: مربیان باید بدانند مسئولیت بسیار سنگینی به عهده دارند و انسان‌هایی را آموزش می‌دهند که در نیروی دریایی راهبردی در عرصه دریاهای آزاد موثر هستند.

سیاری با بیان اینکه نیروهای دریایی ارتش تجهیزات را در آب‌های آزاد به‌کار می‌گیرند، تصریح کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش باید افرادی مومن، با بصیرت، شهادت‌طلب، خلاق و … باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر پرورش معنوی کارکنان این نیرو تاکید کرد و گفت: نیروی دریایی راهبردی افراد مومن بسیار قوی می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های مومن و متعهد می‌توانند انواع تخصص‌ها را به ‌کار گیرند، بیان کرد: معنویت باید مورد توجه ویژه مربیان مراکز آموزشی نیروی دریایی باشد.

سیاری رمضان را ماه معنویت توصیف کرد و یادآور شد: بهره لازم از معنویت در ماه مبارک رمضان باید برده شود و تلاش کنیم این وضعیت را در مسیر زندگی به‌کار گیریم.

*دشمن با جنگ نرم به مقابله نظام اسلامی آمده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مطرح شدن جنگ نرم از طرف دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن در نبرد نرم با ابزار نرم‌افزاری به میدان آمده است.

وی جنگ سخت را با تجهیزات نظامی دانست و خاطرنشان کرد: هدف دشمن در جنگ سخت هشت ساله جدا کردن بعضی مناطق از کشور بود و از ابزار نظامی توپ، تانک، هواپیما، ناو و … استفاده می‌کرد.

سیاری مهمات جنگ سخت را بمب، موشک، اژدر و … خواند و اظهار کرد: اثر تخریبی جنگ سخت خرابی شهرها و کشتن انسان‌ها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش هزینه جنگ سخت را بسیار اعلام کرد و گفت: شهرها در جنگ سخت خراب شده و انسان‌ها کشته می‌شوند اما پس از پایان جنگ این خرابی‌ها را می‌توان جبران کرد.

*دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر افکار است

وی با اشاره به ویژگی‌های جنگ نرم، اذعان کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر افکار است و می‌خواهد باورها را تغییر دهد.

سیاری تغییر فکر را سبب تغییر باورها دانست و اظهار کرد: وقتی نوع تفکر تغییر یابد رفتار انسان‌ها نیز تغییر می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ماهواره، اینترنت، فیلم و رسانه را ابزار جنگ نرم برشمرد و تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم جوانان کشور را هدف گرفته است و در این عرصه به طور گسترده عمل می‌کند.

وی ارسال پیامک، تهمت‌زدن و کوچک شمردن دیگران را مهمات جنگ نرم عنوان کرد و افزود: جنگ نرم برای دشمن هزینه بالایی ندارد و بعضی مواقع خود به دشمن کمک می‌کنیم.

*خسارت جنگ نرم قابل جبران نیست

سیاری با بیان اینکه خسارت جنگ نرم را نمی‌توان جبران کرد، خاطرنشان کرد: تغییر فرهنگ 30 سال زمان نیاز دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، توان دفاعی امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بسیار بالا دانست و بیان کرد: توان بالای دفاعی ایران موجب شده دشمن به طرف جنگ نرم کشانده شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن مقابله با جنگ سخت را فراموش نکرده است، اذعان کرد: دشمن به دلیل اقتدار نیروهای مسلح ایران تهاجم فرهنگی، شبیه‌خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را مطرح کرده است.

سیاری تهاجم فرهنگی را سبب تأثیر در زندگی افراد در جامعه خواند و یادآور شد: حدود سه هزار شبکه ماهواره‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی در حال پخش برنامه هستند و 700 شبکه تبلیغ لباس می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، پیدا بودن بدن با لباس را ننگ دانست و اظهار کرد: بعضی از افراد آن‌قدر لباس تنگ می‌پوشند که تمام بدن آنها پیدا است.

وی آرایش موی سر به سبک غربی برای جوان ایرانی را ننگ خواند و تصریح کرد: دشمن حتی تلاش کرده مجالس ختم را تغییر دهد.

سیاری با تأکید بر معماری اسلامی در ساخت‌وسازها، بیان کرد: حجاب در فرهنگ معماری اسلامی اصل است و دشمن می‌خواهد حجاب را از جامعه بگیرد.

فرمانده نیروی دریای ارتش خواستار حفظ ارزش‌های اسلامی در رفتارها شد و گفت: حفظ ارزش‌ها در نظام اسلامی افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

*حفظ ارزش‌ها بزرگ‌ترین تودهنی به دشمن

سیاری حفظ ارزش‌ها را بزرگ‌ترین تودهنی به دشمن عنوان کرد و یادآور شد: بصیرت چراغ راه حرکت جامعه است و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش پس از دانش‌آموختگی در مناطق عملیاتی باید سطح معنویت را ارتقا دهند.

این مسئول، ترکیب آموزش تخصصی، تربیت جسمی و معنویت در سطح بالا به همراه متعهد بودن، ولایت‌مداری و … را از ویژگی‌های کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد