صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری محافل قرآنی با حضور قاری مصری در گیلان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور «عادل الباز» قاری مصری خبر داد. حجت‌الاسلام ولی عادلی در جلسه اوقاف و امور خیریه استان برگزاری محافل انس با قرآن کریم را از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد. وی با بیان اینکه محافل قرآنی گیلان […]

کد خبر : 3594 | 1:25 ب.ظ | ۲۹ تیر , ۱۳۹۲

قرآن14

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور «عادل الباز» قاری مصری خبر داد.

حجت‌الاسلام ولی عادلی در جلسه اوقاف و امور خیریه استان برگزاری محافل انس با قرآن کریم را از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه محافل قرآنی گیلان با حضور قاری مصری برگزار می‌شود، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن و نیز در راستای اجرای طرح ضیافت الهی محافل انس با قرآن کریم ب حضور «عادل الباز» قاری مصری برگزار می‌شود.

این مسئول درباره زمان برگزاری محافل انس با قرآن اذعان کرد: این برنامه در روزهای 30 تیز مصادف با 12 ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های رودبار، فومن، رضوانشهر، آستانه‌اشرفیه، سیاهکل، لنگرود و رودسر به مدت سه روز و شب برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری محافل قرآنی در رودبار را ساعت 14 روز 30 تیر جاری در مصلای این شهر عنوان کرد.

عادلی افزود: محافل قرآنی در ساعت 18 روز سی‌ام تیر در مسجد جامع فومن و ساعت 21.30 دقیقه در بقعه متبرکه غریب‌بنده رضوانشهر برگزار می‌شود.

به گفته وی، در روز 31 تیر جاری مصادف با 13 ماه مبارک رمضان محافل قرآنی از ساعت 14 در بقعه متبرکه آقا سید جلال‌الدین اشرف آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: در همین تاریخ محافل قرآنی ساعت 18 در بقعه متبرکه آقا سید صالح (ع) غازیان بندر انزلی و ساعت 21.30 دقیقه در بقعه متبرکه فاطمه اخری خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار می‌شود.

وی، زمان برگزاری محافل قرآنی ساعت 14 اول مرداد در بقعه متبرکه برفجان سیاهکل، ساعت 18 در بقعه متبرکه آقاسید جواد موبندان لنگرود و ساعت 21.30 دقیقه در مسجد شهدای طالب‌زاده رودسر عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد