صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






وضعیت اقتصادی کشور نتیجه انفعال برخی مسئولین در مقابل آمریکا است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از مسؤولین برای پاسخ‌گویی به تهدیدهای آمریکا گفت: وضعیت اقتصادی کشور نتیجه انفعال مسؤولین است زیرا در مقابل تهدیدهای آمریکا به تحریم کامل نفتی سکوت کرده و پاسخ محکم به آن‌ها نداده‌اند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه […]

کد خبر : 36048 | 5:50 ق.ظ | ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از مسؤولین برای پاسخ‌گویی به تهدیدهای آمریکا گفت: وضعیت اقتصادی کشور نتیجه انفعال مسؤولین است زیرا در مقابل تهدیدهای آمریکا به تحریم کامل نفتی سکوت کرده و پاسخ محکم به آن‌ها نداده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه سپاه پاسداران مسئله عقیدتی است اظهار کرد: اصل ولایت‌فقیه اگر در همه مسائل موردتوجه قرار گیرد نتیجه‌اش اقتدار سپاه در منطقه و دنیا می‌شود لذا از همه مسؤولین می‌خواهم به مسئله عقیدتی و‌ اصل ولایت‌فقیه توجه جدی کنند.

وی با اشاره به عدم توجه مسؤولین به اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ در کشور گفت: پشت پرده سند ۲۰۳۰ رژیم صهیونیستی است ولی دولت بدون رعایت مراحل قانونی آن را تصویب و به مدارس ابلاغ کرد که انجام این کار واقعاً جای تأسف دارد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه، با اذعان به اینکه اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ باعث نفوذ فرهنگی مدارس کشور می‌شود بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود به عدم تصویب سند ۲۰۳۰ تأکید ویژه‌ای داشتند ولی مسؤولین به آن بی‌توجه بودند تا اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی از انجام این کار در کشور جلوگیری کرد.

طیبی با اشاره به عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی به تصویب سند ۲۰۳۰ افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف مجلس شورای اسلامی و دستگاه نظارتی، نظارت بر عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف است که متأسفانه در مورد سند ۲۰۳۰ شاهد انجام این کار نبوده و نتیجه آن تصویب این‌ سند شده است.

وی لازمه مقابله با استکبار را تقویت روحیه انقلابگری در مسؤولین دانست و‌ گفت: آمریکا در مذاکرات برجام به این نتیجه رسیده بود که روحیه انقلابی گری در برخی مسؤولین دولتی دیده نمی‌شود و می‌تواند به‌راحتی برنامه‌های خود را به ایران تحمیل و باعث سرنگونی نظام شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از مسؤولین برای پاسخ‌گویی به تهدیدهای آمریکا تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور نتیجه انفعال مسؤولین است زیرا در مقابل تهدیدهای آمریکا به تحریم کامل نفتی سکوت کرده و پاسخ محکم به آن‌ها نداده‌اند لذا از دولت می‌خواهم که به این مسئله توجه و در مقابل تهدیدهای آمریکا سکوت نکند.

طیبی با اذعان به اینکه انسان باید خدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهد گفت: کسانی که ایمان داشته و اهل تقوا هستند در همه امور و کارها خدا را در نظر گرفته و فقط برای رضایت او تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به دنیاپرستی عده‌ای از مردم بیان کرد: کسانی که به دنیا دل‌بسته و فقط به دنبال کسب لذت‌های دنیوی هستند و به آخرت توجه ندارند در پیشگاه پروردگار به اعمال خودپاسخ بدهند زیرا شکرگزار نعمت‌های پروردگار نبوده است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه، لازمه حفظ آرامش خانواده را دوری از کینه و لجاجت دانست و افزود: وقتی پروردگار انسان را می‌بخشد انتظار دارد که انسان هم در‌ رفتار با دیگران بخشش را رعایت کند به همین دلیل درآیات و روایات انسان را به عفو و بخشش توصیه کرده زیرا انجام این کار باعث ایجاد آرامش روحی و روانی برای انسان و خانواده می‌شود.

طیبی با بیان اینکه فرزندان اگر با پدر و مادر خود‌ احساس راحتی کند در آینده به موفقیت می‌رسد تصریح کرد: وظیفه والدین آوردن فضای خوب و با آرامش برای فرزندان است زیرا این کار باعث رفاقت و  احساس راحتی فرزند با پدر و مادر شده و در آینده به موفقیت‌های زیادی می‌رسند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد