صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هر وقت نظام اسلامی در مقابل دشمن انعطاف نشان داده ضرر کرده است

امام‌جمعه بندر انزلی با تأکید بر لزوم ایستادگی مسؤولان بر خطوط قرمز جمهوری اسلامی گفت: در طول تاریخ، هرکجا که نظام اسلامی در مقابل دشمن انعطاف نشان داده ضرر کرده است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در خطبه‌های نماز جمعه بندرانزلی در مصلی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه آمریکا در رأس […]

کد خبر : 36155 | 2:05 ب.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام‌جمعه بندر انزلی با تأکید بر لزوم ایستادگی مسؤولان بر خطوط قرمز جمهوری اسلامی گفت: در طول تاریخ، هرکجا که نظام اسلامی در مقابل دشمن انعطاف نشان داده ضرر کرده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در خطبه‌های نماز جمعه بندرانزلی در مصلی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه آمریکا در رأس تمام فتنه‌ها قرار دارد، اظهار کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند، نظام جمهوری اسلامی تا ابد با آمریکا دشمن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حتی پیش از خروج از برجام نیز به تعهداتش عمل‌نکرده بود، گفت: امروز اگر دقت کنیم می‌بینیم که آمریکا و هم‌پیمانانش یک برنامه جامع را علیه ایران طراحی کردند و قدم‌به‌قدم آن را پیش می‌برند.

امام‌جمعه بندر انزلی جلوگیری از نفوذ جمهوری در سطح منطقه و جهان را ازجمله اهداف دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن در گام‌های بعدی به دنبال تضعیف توان موشکی و محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی است‌‌.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه متأسفانه دشمن در حال حاضر به تحقق برخی مقاصدش نزدیک است، بیان کرد: تحقق اهداف دشمن قطعاً نتیجه‌ای منزجرکننده در بر دارد که حتی غرب‌گرایان را نیز شرمنده و دچار مشکل می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، هرکجا که نظام اسلامی در مقابل دشمن انعطاف نشان داده ضرر کرده است، گفت: تنها راه پیروزی در مقابل دشمن، پافشاری بر روی خطوط قرمز جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه بندر انزلی اقدام اخیر مسؤولان پیرامون مسئله برجام را اقدامی مناسب دانست و افزود: امروز عموم ملت ایران دشمنی آمریکا را کاملاً درک کرده اما برخی مسؤولان برای درک این دشمنی نیاز به برگزاری نهضت سواد‌آموزی سیاسی دارند.

شمس‌الدین با تأکید بر اینکه اقدام متقابل علیه دشمنان باید با قاطعیت انجام شود، بیان کرد: امروز تنها مطالبه ما از دشمن برداشتن تحریم بانکی و نفتی نیست زیرا حقوق جمهوری اسلامی بیش از این‌ها تضییع شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا غلط کرده است که ملت ایران را تحریم می‌کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی کشوری مستقل است و هیچ کشوری حق ندارد برای ما تعیین تکلیف کند و ملت ایران باید بداند که جمهوری ‌اسلامی قطعاً در مقابل دسیسه دشمنان پیروز است.

امام‌جمعه بندر انزلی با تأکید بر اینکه مسؤولان با موضع‌گیری‌های انفعالی نباید به دشمن چراغ سبز نشان دهند، افزود: نظام جمهوری اسلامی  یکی از مردمی‌ترین نظام‌های جهان است و ما باور داریم که در مسیر حق حرکت می‌کنیم و خداوند متعال نیز در این مسیر ما را یاری می‌کند.

شمس‌الدین با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت گفت: در آتش‌بس اخیر، جبهه مقاومت توانست رژیم صهیونیستی را مجبور به پذیرش شروط خود کند.

امام‌جمعه بندر انزلی با تأکید بر لزوم ایستادگی مسؤولان بر خطوط قرمز جمهوری اسلامی افزود: جای تأسف است که چرا مسؤولان دستور مقام معظم رهبری پیرامون ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای را عملیاتی نکردند.

شمس‌الدین با اشاره به سالروز تأسیس بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: خدمات چشمگیر این نهاد انقلابی برای ملت ایران نمایان است و مجموعه‌های دولتی باید از چنین مجموعه‌های بی‌ادعایی درس بگیرند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد