صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه/ راهپیمایی روز جهانی قدس، تیری در قلب طراحان توطئه فراموشی مسئله فلسطین است

بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن «روز جهانی قدس»: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین و راهبردی‌ترین یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، نشان‌گر درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) برای استمرار مبارزه با استکبار جهانی و اهمیت مسئله فلسطین و نیز دلبستگی ملت مسلمان ایران به قدس شریف است. این روز بزرگ، نماد […]

کد خبر : 36376 | 12:14 ب.ظ | ۸ خرداد , ۱۳۹۸

بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن «روز جهانی قدس»:

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین و راهبردی‌ترین یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، نشان‌گر درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) برای استمرار مبارزه با استکبار جهانی و اهمیت مسئله فلسطین و نیز دلبستگی ملت مسلمان ایران به قدس شریف است. این روز بزرگ، نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در برابر باطل و روز مطالبۀ حقوق تضییع‌شده مردم مظلوم فلسطین از دول استکباری جهان است. راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت مغتنمی است تا فریاد رسای مسلمانان جهان علیه صهیونیزم غاصب به گوش جهانیان برسد و ملت‌های مسحور و مفتون در شعار فریبندۀ حمایت از حقوق بشر سران دولت‌های غربی را از خواب خوش بیدار کند. این روز بزرگ روز هوشیاری و بیداری مردم آزادۀ جهان و به‌خاکسپاری توهم ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات است؛ روزی که مسلمانان جهان فارغ از ملیت و نژاد، مظلومیت پارۀ تن اسلام را یکپارچه فریاد می‌زنند و حمایت همه‌جانبۀ خود را از فلسطین مظلوم و قدس شریف اعلام می‌کنند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور شجاعان ملت آزادۀ ایران به‌عنوان پیش‌قراول مبارزه با استکبار جهانی، اعلان آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس و تبدیل سفارت رژیم غاصب اسرائیل به سفارت فلسطین در تهران، مجموعۀ رخدادها و اقدام‌هایی است که موجب شد تا سران استکبار جهانی خیال خام حذف کشور فلسطین را از نقشه جغرافیای جهان به گور برند. جمهوری اسلامی ایران با طرح و زنده‌نگه‌داشتن روز جهانی قدس، پرچم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشته و پرچم فلسطین را به‌اهتزاز درآورده است. راهپیمایی روز جهانی قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی است و برگزاری این راهپیمایی در بیش از ۹۰ کشور دنیا ثابت کرده است که علی‌رغم همۀ فتنه‌گری‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمنان اسلام و قرآن، مسئله فلسطین همچنان در اولویت اول جهان اسلام قرار دارد و مسلمانان جهان هرگز برادران فلسطینی خود را فراموش نخواهند کرد و با ارادۀ پولادین خود در برابر نقشه‌های شیطانی و ترفندهای آمریکایی و صهیونیستی برای انزوای فلسطین مظلوم خواهند ایستاد؛ حضور پرشور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، تیری در قلب توطئه‌گران و طراحان فراموشی مسئله فلسطین از حافظۀ مسلمانان جهان خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تأسی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ضمن محکومیت اقدامات و جنایات ددمنشانۀ شیاطین دژخیم‌صفت صهیونیستی، از آحاد و اقشار مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و روزه‌دار گیلان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همراهی و همدردی خود را با زنان و مردان مظلوم فلسطینی اعلام کرده و انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب قدس و حامیان استکباریش به نمایش گذارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه دهم خرداد ماه در سراسر استان گیلان به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه و در شهر رشت راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مبادی چهارگانه زیر آغاز می‌شود:

مسیر شمارۀ یک: میدان شهدای ذهاب (شهرداری)؛ خیابان امام خمینی(ره)؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شمارۀ دو: مسجدجامع کاسه‌فروشان؛ خیابان مطهری؛ چهارراه قدس؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی.

مسیر شمارۀ سه: سپاه پاسداران؛ خیابان آزادگان؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شمارۀ چهار: ورزشگاه شهید عضدی؛ خیابان پرستار؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد