صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری چهارمین سالگرد رحلت ‌آیت‌الله امینیان در آستانه اشرفیه

فرماندار آستانه اشرفیه پاسداشت عالمان دینی و تبیین شخصیت آنان برای جوانان و نوجوانان را امری ضروری دانست و گفت: مراسم چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله امینیان در حرم مطهر حضرت سیدجلال‌الدین اشرف(ع) این شهرستان برگزار می‌شود. رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به فرارسیدن سالگرد رحلت آیت‌الله امینیان، امام […]

کد خبر : 36662 | 6:32 ب.ظ | ۱۹ خرداد , ۱۳۹۸

فرماندار آستانه اشرفیه پاسداشت عالمان دینی و تبیین شخصیت آنان برای جوانان و نوجوانان را امری ضروری دانست و گفت: مراسم چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله امینیان در حرم مطهر حضرت سیدجلال‌الدین اشرف(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به فرارسیدن سالگرد رحلت آیت‌الله امینیان، امام جمعه فقید این شهرستان، شخصیت برجسته این عالم ربانی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: هویت تاریخی جوامع اسلامی زمانی شکوفا می‌شود که یاد بزرگان و اندیشمندان آن همواره نیکو داشته و قدر خدمات و افتخارات آنها شناخته شود.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله امینیان در ردیف علمای فاضلی است که در طول حیات گهربارش به‌ویژه در شهرستان آستانه اشرفیه به هدایت و ارشاد مردم پرداخت، تصریح کرد: بیانات و ارشادات ایشان همواره در ذهن و روح جامعه ماندگار و ثبت شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه پاسداشت عالمان دینی و تبیین شخصیت آنان برای جوانان و نوجوانان را امری ضروری دانست و یادآور شد: مراسم چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله امینیان از ساعت ۱۷ عصر فردا،‌ ۲۰ خردادماه در حرم مطهر حضرت سید جلال‌الدین اشرف(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد