صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمادگی بیش از ۱۲ هزار ناظر آموزش‌دیده برای نظارت در برگزاری انتخابات گیلان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان در دیدار اعضای این هیئت با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام مسئولان به طور مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند. حجت‌الاسلام […]

کد خبر : 37558 | 9:03 ق.ظ | ۷ مهر , ۱۳۹۸

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان در دیدار اعضای این هیئت با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام مسئولان به طور مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به اینکه مردم مسلمان ایران لذت برگزاری انتخابات سالم را پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بارها در طول عمر پر برکت ۴۰ ساله آن تجربه کرده‌اند، افزود: توطئه‌های اخیر دشمنان همراه با تحریم‌های ناجوانمردانه به منظور ایجاد یاس و ناامیدی، اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را دوچندان می‌کند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مساله انتخابات و دقت در بررسی صلاحیت‌ها تاکید کرده‌اند و به نهادهای نظارتی و دستگاه های اجرایی بر لزوم انجام صحیح وظایف خود سفارش نموده‌اند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان با بیان اینکه هیئت‌های نظارت بر انتخابات در کنار هیئت‌های اجرایی زمینه برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم می‌کنند، تصریح کرد: ان شاء الله با احساس مسئولیت و تلاش‌های هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات و مشارکت پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، انتخابات باشکوه، قانونی و سالم برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به تعیین اعضای هیئت نظارت گیلان از طرف هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اشاره کرد و افزود: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌ها در هفته‌های آینده مشخص می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار ناظر آموزش‌دیده برای نظارت در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه سال جاری آمادگی کامل دارند، خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر انتخابات استان به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی و با رویکرد انقلابی بر اساس قوانین مندرج در انتخابات، زمینۀ حضور واجدان شرایط را فراهم و از حضور افراد ناصالح جلوگیری خواهد کرد.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان، یادآور شد: در بررسی صلاحیت‌ها هیچگونه تفاوتی بین داوطلبان نخواهد بود و نامزدها در صورت عدم صلاحیت‌های لازم نمی‌توانند وارد صحنۀ انتخابات شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری در پایان تصریح کرد: حمایت‌های معنوی نمایندۀ محترم ولی فقیه در استان از هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب دلگرمی بیشتر این هیئت خواهد شد.

.

.

.

.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد