صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش منحصر به فردی در تاریخ انقلاب اسلامی داشته است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که حضور گسترده در ۱۳ آبان سند شکست آمریکاست،گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در کنار نیروهای انقلابی نقش منحصر به فردی در تاریخ انقلاب ایفا کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی در نخستین نشست کشوری برنامه […]

کد خبر : 37568 | 8:42 ق.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که حضور گسترده در ۱۳ آبان سند شکست آمریکاست،گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در کنار نیروهای انقلابی نقش منحصر به فردی در تاریخ انقلاب ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی در نخستین نشست کشوری برنامه ریزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی است که در طول تاریخ انقلاب نقش تعیین کننده ای در عرصه های مختلف دفاع از نظام داشته است.

وی با اشاره به مناسبت مهم ۱۳ آبان گفت: این روز یک روز مهم تاریخی است که انقلاب دوم نام گرفت و دست آمریکا از ایران کوتاه شد و تا به امروز همچنان در فکر بازگشت به ایران است.

رضایی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) این روز را انقلاب دوم نامید، افزود: وقتی لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام فتح شد، امام (ره) فرمود یک انقلاب دومی آغاز شده است. بدین معنا که خروج آمریکا از ایران به اندازه خروج شاه اهمیت داشت و تا به امروز هم آمریکا ملت ایران را رها نکرده است. بنابراین ۱۳ آبان سرآغاز یک انقلاب دیگر بود که دست ایادی استکبار و غرب را از ایران کوتاه کرد.

وی اضافه کرد: در انقلاب اول، کشور از زیر بار نظام شاهنشاهی مستبدی که نوکری روس‌ها، انگلیس‌ها و آمریکایی‌ها را می‌کرد و ملت ما را به استثمار می‌کشید خارج شد، اما با انقلاب اسلامی مستکبران کشور ما را رها نمی‌کردند و دست به کودتا و ترور زدند و جنگ ۸ ساله‌ای را علیه ما آغاز کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی امام فرمودند انقلاب دوم آغاز شد معناش این است که درست است شاه رفته، اما امریکایی‌ها رها نمی‌کنند و امروز هم می‌بینیم با فشار‌های حداکثری به دنبال اهداف خودشان هستند و دو بار بانک مرکزی را تحریم می‌کنند که این نشانه بغض و نفرتشان از ایران است.

آقای رضایی افزود: در سال گذشته دو اقدام مهم اتفاق افتاد، یکی در ۱۳ آبان، ترامپ سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران امضا کرد و اقدام دیگر مربوط به بهمن سال گذشته است که رهبری معظم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب را اعلام کردند که باید دید چه ارتباطی بین این دو است.

وی اضافه کرد: در اقدام اول یعنی ۱۳ آبان ۹۷، آمریکایی‌ها با همفکری متحدانشان به این نتیجه رسیدند که کار نظامی فایده‌ای ندارد، کودتا هم که نمی‌توانیم انجام دهیم و باید با یک فشار حداکثری مردم و معیشتشان را هدف قرار دهیم تا آن‌ها را علیه حکومت بشورانیم و بعد به عنوان مدافع مردم ایران، پا پیش بگذاریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب یک روز بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۹۷ با یک دستور کار جدید، می‌فرماید ‘ نه تنها می‌خواهیم استکبارستیز باشیم بلکه جوانان و مردان و زنان ایرانی همانطور که انقلاب را به پیروزی رساندید و ۴۰ ساله کردید حالا باید طبق این نقشه راه به یک تمدن سازی جهانی برسانیم’.

آقای رضایی با بیان اینکه انقلاب دوم از گرفتن لانه جاسوسی شروع شد، اما اکنون وارد مرحله جدیدی شده است گفت: خیلی‌ها می‌گویند شاید ترامپ رای نیاورد و تحریم‌ها برداشته شود، اما اینطور نیست و تحریم‌ها سرجایش خواهد ماند، از طرف دیگر اگر آمریکایی‌ها هم ترامپ را سرکار نیاورند ما برجام را تکرار نمی‌کنیم چرا که ما یک شرایط جدیدی فراتر از برجام می‌خواهیم تا مطمئن شویم این لطمات به کشور ما وارد نشود.

وی افزود: ادبیات خارجی ما وارد مرحله جدیدی شده است و دیپلماسی ما هم باید وارد مرحله جدیدی شود. همه چیز باید در چارچوب گام دوم دیده شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما از کشور‌های اسلامی می‌خواهیم که اول از امریکا مستقل شوند تا بتوانیم برادر شویم. چطور می‌شود با کسانی که تا دندان وابسته به امریکا هستند برادری کنیم و دوباره از پشت خنجر نخوریم؟.

آقای رضایی افزود: اگر ملت ایران امروز از عربستان به شدت عصبانی است به این خاطر است که ایران یکبار عربستان را به خاطر حمایتش از بعثی‌ها بخشید، اما باز آن‌ها آمدند از پشت خنجر زدند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در جلساتشان می‌گفتند ایران را محاصره می‌کنیم و کاری می‌کنیم که نتواند حتی یک بشکه نفت بفروشد، جلوی واردات و صادرات ایران را می‌گیریم تا خود به خود، انفجاری از داخل به وجود بیاید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدام یمن در آرامکو عربستان گفت: دیدیم دوستان و متحدان ما کار‌هایی را در منطقه انجام دادند، خیلی‌ها فکر کردند بمباران آرامکو را ما انجام دادیم، اما ما به صراحت گفتیم دوستان ما قدرتمند شدند و اگر مدعی هستید ما انجام دادیم کجاست عکس‌های ماهواره‌ای شما؟، چرا موشک‌های پاتریوت شما نتوانستند مانع این اقدام شوند؟، بدیهی است اگر امنیت خلیج فارس را به خطر بیاندازید ایران وارد عمل می‌شود مثل اقدام کشتی انگلیسی که ما وارد عمل شدیم، اما خارج از این موضوعات دوستان ما خودشان قدرتمندند و اقدام می‌کنند، اما مشخص است اگر بپذیرند این اقدام کار یمن بوده است آبرویشان در جهان می‌رود پس مجبورند بگویند کشور قدرتمندی مثل ایران بوده است.

وی با تاکید بر اینکه محاصره شما بی پاسخ نمی‌تواند باشد افزود: شما هزاران یمنی را محاصره و بمباران کردید، چند سال است آن‌ها را تحت بمباران و گرسنگی و بیماری نگه داشته اید بعد می‌گویید یمنی‌ها نمی‌توانند این کار را کنند؟.

رضایی گفت:: مشکل شما این است که اسلام و قدرت شهادت طلبی را نمی‌فهمید و دست خدا را دست کم گرفته اید، ظلمی که شما به مردم یمن، بحرین، عراق، سوریه و آفریقا می‌کنید سرانجام به شما برمی گردد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان می‌تواند سند شکست سیاست‌های آمریکا باشد گفت:
آخرین تیر را باید ۱۳ آبان به قلب توطئه گران بزنیم و مردم با حضور باشکوه شان می‌توانند ثابت کنند که هر چه فشار دشمن بیشتر می‌شود، وحدت ما بیشتر می‌شود.

وی افزود: امسال مهم‌ترین روزی که ما می‌توانیم پاسخ به بیانیه گام دوم انقلاب دهیم، ۱۳ آبان است و حضور مردم آنقدر در این روز مهم است که می‌تواند اطرافیان ترامپ را هم متزلزل کند، زیرا هدف آن‌ها این بوده است که مردم بیایند علیه نظام شعار دهند که اگر غیر از این شود، خودشان می‌پذیرند شکست خورده اند.

آقای رضایی با بیان اینکه هر اتفاقی بیافتد در سطح جهانی تاثیرگذار است و شکست‌های آمریکا و متحدانش تاثیرات جهانی دارد، گفت: تنها یکی از نتایج ساقط شدن پهپاد آمریکایی در ایران این بود که هندی ها، قراردادی برای خرید داشتند که لغو کردند، اکنون درحال تحلیل این هستند که چطور پهپاد‌های یمنی می‌تواند آرامکو، قلب انرژی عربستان را از کار بیاندازد، اما پاترویت‌ها عمل نکند.

وی افزود: یک سال از اعمال تحریم‌های آمریکا می‌گذرد، ملت ایران اگر به صحنه بیایند نشان می‌دهد که نه تنها به گذشته خود وفادارند که تحریم‌ها و فشار‌های امریکا را بی اثر کرده است، اعتبار ایران بالا می‌رود و آمریکا را به عنوان آدم‌های بی عقل نشان می‌دهد، می‌تواند پیام بسیار مهمی داشته باشد، شرکت‌ها روابطشان را با ایران درست می‌کنند و تغییر جهت می‌دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همیشه باید با شعار‌ها و جذابیت‌های جدیدی وارد شویم گفت: از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقاصا می‌کنم کمیته‌ای برای ایجاد گفتمان جدید برای این یوم الله تشکیل دهند.

وی افزود: سال گذشته من گروهی را مامور کردم که بحث افول قدرت آمریکا را مطرح کنند که در سخنان مقام معظم رهبری هم منعکس شد، ما از دوستان شورا تقاضا می‌کنیم با یک شور و نشاط جدیدی به سراغ ۱۳ آبان برویم.

رضایی گفت: خوشبختانه اربعین را هم در پیش داریم که ۱۰ تا ۱۵ روز قبل از ۱۳ آبان حتی در ایران هم برگزار می‌شود که اگر به اندازه کافی خوراک در اختیارشان قرار بگیرد، می‌توانند مردم بیشتری را به صحنه بیاورند.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهاد‌های انقلابی است که چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن همیشه در کنار رزمندگان اسلام بوده و حتی شهید داده است و امیدواریم با همان قوت به راهش ادامه دهد.

این نشست با حضور سرپرستان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، روسای سازمان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان و برخی مدیران مسئول رسانه‌های گروهی برگزار شد.

آمریکا باید پنجاه میلیارد دلار خسارت بدهد تا به برجام برگردیم

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امریکایی‌ها اگر می‌خواهند ما به برجام برگردیم نه تنها خودشان باید برگردند که حداقل پنجاه میلیارد دلار باید بابت خسارت تحریم‌ها به ما بدهند.

آقای محسن رضایی در نخستیـن نشست کشــوری برنامه ریزی مراسم حماسی یـوم الله ۱۳ آبـان که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه آمریکایی‌ها خواب بازگشت به ایران را می‌بینند افزود: جنگ، کودتا و ترور و تحریم‌های ظالمانه در همین راستاست.

وی ادامه داد: خیلی‌ها می‌گویند شاید ترامپ در دوره دوم رای نیاورد و تحریم‌ها برداشته شود، اما این طور نیست و تحریم‌ها سرجایش خواهد ماند. از طرف دیگر، اگر امریکایی‌ها او را سرکار نیاورند ما برجام را تکرار نمی‌کنیم چراکه ما شرایط جدیدی فراتر از برجام می‌خواهیم تا مطمئن شویم لطماتی به کشورمان وارد نمی‌شود.

رضایی با بیان اینکه ترامپ با بازگرداندن تحریم‌ها در ۱۳ آبان می‌خواست مردم را علیه نظام به خیابان‌ها بکشاند، گفت: در ۲۳ بهمن رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم و فراخوان احیای تمدن اسلامی را به ملت ایران دادند که سیاست خارجی ما مقابل امریکایی‌ها باید در چارچوب گام دوم انقلاب تعریف شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نظر امریکایی‌ها از تحریم واردات و صادرات این بوده است تا مبادلات تجاری ایران قطع شود و ایران در محاصر صددرصد قرار بگیرد تا خود به خود، انفجاری در داخل ایجاد شود.

رضایی خاطرنشان کرد: آخرین امید امریکایی‌ها را باید ۱۳ آبان امسال به قلب توطئه گران بزنیم و آن زمانی است که مردم با شکوه به صحنه بیایند.

وی ادامه داد: اگر تولید ملی رونق بگیرد به جای نیاز به صادرات نفت باید روزانه یک میلیون بشکه نفت وارد کنیم؛ اگر صنعت و کشاورزی ما راه افتد نیز چنین می‌شود. ما انتظار اقتصاد مقاومتی از مجلس و دولت داریم که سیاست هایش پنج سال پیش ارائه شد.

رضایی گفت: مشارکت مردم در تولید ملی و روابط اقتصادی و ارتباطی ما تاثیر دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور مردم در ۱۳ آبان امسال بسیار تعیین کننده است، گفت: گفته اند آرزویشان این است مردم با تحریم‌ها و فشار‌های آنان به صحنه بیایند و علیه نظام شعار دهند. اگر ۱۳ آبان مردم برای شعار دادن به استکبار به صحنه بیایند اطرافیان خود ترامپ هم ناامید می‌شوند.

رضایی گفت: سال گذشته وی در ۱۳ آبان تحریم‌ها را تثبیت کرد، یک سال از این واقعه می‌گذرد، ملت ایران اگر به صحنه بیایند نشان می‌دهند در این اتفاق پشت سر نظام و مقابل استکبار ایستاده اند.

وی افزود: این اتفاق در همه جای دنیا تحلیل می‌شود، اعتبار ملت ایران بالا می‌رود اعتبار امریکا شکسته می‌شود. دستاورد حضور وسیع ملت ایران می‌تواند پیام بسیاری داشته باشد. روی اقتصاد ما اثر می‌گذارد، شرکت‌هایی که به خاطر امریکا از ایران رفتند برمی گردند و خیلی از ملت‌ها و دولت‌ها تغییر جهت می‌دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد