صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه ماندگار یوم‌الله ۹ دی با اقدامات فریبکارانۀ فتنه‌گران فراموش نخواهد شد

نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، روز شنبه ۹ آذرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست با تبریک هفته بسیج، گفت: این هفته فرصتی برای تقدیر و […]

کد خبر : 38065 | 1:12 ب.ظ | ۹ آذر , ۱۳۹۸

نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، روز شنبه ۹ آذرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست با تبریک هفته بسیج، گفت: این هفته فرصتی برای تقدیر و تشکر از بسیجیانی است که در طول چهل سال انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان سینه سپر نموده‌اند و با ایثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران از آزمون بزرگ فتنۀ اخیر سربلند بیرون آمدند، تصریح کرد: ملت آزاده ایران با ولایتمداری و حضور پرشور و شعور خود در صحنه، ضربۀ مهلک دیگری بر پیکر لرزان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان کوبیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه مردم مسلمان و دشمن‌شناس ایران با حضور میلیونی خود در اجتماعات سراسر کشور ثابت کردند که تا پای جان بر عهد خویش با معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی ایستاده‌اند، اظهار کرد: ولایتمداری مایۀ عزت و سربلندی ملت مسلمان ایران و تنها راه نجات کشور از مشکلات است و تا وقتی که مردم مسلمان ایران اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب خویش بدانند، گزندی از دسیسه‌ها و شرارت‌های استکبار جهانی به کشور نخواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اجتماع بزرگ و مردمی ۲۹ آبان شهر رشت در حمایت از امنیت و اقتدار کشور را یوم‌الله ۸ دی دیگری دانست و بیان کرد: لبیک گیلانیان غیور و بصیر به ندای الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور گسترده و پرشور آنان در صحنه، فتنۀ استکباری دیگری را در نطفه خفه کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی به‌خوبی و به‌موقع صف خود را از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان جدا کردند، افزود: حضور حماسی مردم در صحنه پس از حوادث اخیر، تجدید میثاق مجدد با مقتدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات به‌حق آنان برای حل مشکلات اقتصادی، تامین معیشت عمومی و مهار گرانی‌ها بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، مردم ایران را نماد صبر و بصیرت خواند و گفت: این مردم از عدم‌شفافیت، بی‌تدبیری در زمان و نحوۀ اجرای مصوبه سران قوا مبنی بر گرانی نرخ بنزین گله‌منداند؛ مسئولان نظام با کار شبانه‌روزی برای مهار تورم، جلوگیری از ایجاد موج گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی این مردم بکوشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره در سخنان خویش از رخدادهای سال ۱۳۸۸ به عنوان فتنه ۸۸ یاد می‌کنند و نسبت به فتنه سال ۸۸ موضع‌گیری‌ قاطع و شفاف دارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی بر خلاف منویات ایشان، همچنان می‌کوشند تا حماسۀ ۸ دی و ۹ دی مردم مسلمان ایران به‌فراموشی سپرده شود و فتنه‌گران خائن سال ۸۸ تطهیر و رفع حصر گردند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی در حافظه انقلابی مردم ایران حک شده و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است، اظهار کرد: دشمنان نظام بدانند که حماسه ماندگار یوم‌الله ۹ دی با اقدامات فریبکارانۀ فتنه‌گران برای تحریف تاریخ، فراموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی به افتخارآفرینی گیلانیان بصیر و غیور می‌بالد، اضافه کرد: فرزندان دلیر سردار جنگل با آفرینش حماسۀ ۸ دی، یک روز زودتر به صحنه آمدند و طلایه‌داران بصیرت نام گرفتند و مفتخر به دریافت مدال بصیرت از سوی مقام معظم رهبری گشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به دیدار مردم گیلان با رهبر معظم انقلاب در ۸ دی سال ۸۹، بیان کرد: ایشان در این دیدار از شهر رشت به‌عنوان معدود مناطقی یاد کردند که یک روز زودتر از حرکت خودجوش مردم در یوم‌الله ۹ دی به صحنه آمدند و در مقابل فتنه ایستادند که این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر ولایتمداری، بصیرت و لحظه‌شناسی مردم گیلان است.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۸ و ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» سال‌جاری حسب ابلاغیه ستاد مرکزی در روز ۹ دی اشاره کرد و گفت: برای بزرگداشت این روز بزرگ به برگزاری یک مراسم اکتفا نخواهد شد و برگزاری برنامه‌‌های متنوع تبیینی و بصیرتی در دستور کار ستاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از تصویب نزدیک به ۱۵۰ مصوبه در ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: تولید و پخش برنامه‌های بصیرت‌افزایی، فعال شدن شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، مطبوعات، پایگاه‌های خبری تحلیلی، برگزاری انواع مسابقه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری میزگردهای تحلیلی، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، فعال شدن مجتمع‌های فرهنگی، انجام تبلیغات محیطی و… از جمله مصوبه‌های این ستاد است که با برنامه‌ریزی‌ لازم، مقدمات اجرایی‌شدن آنها در ایام پیش‌رو تا یوم‌الله نهم دی فراهم خواهد گردید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد