صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایام‌الله ۸ و ۹ دی، بقای نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن از هر موقعیتی برای ایجاد فتنه و تحریک مردم استفاده می‌کند، گفت: برای مقابله با دشمن و حفظ امنیت انقلاب حفظ وحدت مهم‌ترین نیاز جامعه است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در نشست هماهنگی یوم‌الله ۹ دی در دفتر امام‌جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و قدرت‌طلبی عده‌ای در […]

کد خبر : 38131 | 7:19 ب.ظ | ۱۹ آذر , ۱۳۹۸

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن از هر موقعیتی برای ایجاد فتنه و تحریک مردم استفاده می‌کند، گفت: برای مقابله با دشمن و حفظ امنیت انقلاب حفظ وحدت مهم‌ترین نیاز جامعه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در نشست هماهنگی یوم‌الله ۹ دی در دفتر امام‌جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و قدرت‌طلبی عده‌ای در داخل در سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات و نظیر آن در اغتشاشات اخیر به بهانه گران شدن بنزین از فتنه‌هایی است که برای ضربه زدن و نابودی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی‌شده بود.

وی با بیان اینکه خلق حماسه ۹ دی در کشور و ۸ دی در گیلان بار دیگر بقای نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد، افزود: جایی که پای اسلام و ارزش‌های نظام در میان باشد مردم با بصیر کشور از همه اقشار مختلف پای‌کار هستند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه فتنه‌های ایجادشده در کشور به‌ویژه در سال ۸۸ موجب بصیرت افزایی ملت ایران شد تا بتوانند با چشمانی باز فضای ایجادشده در فتنه اخیر را به‌خوبی درک و خنثی کنند، تصریح کرد: به میدان آمدن خودجوش مردم با بصیرت، پاسخ کوبنده‌ای بود به توطئه گران داخلی و خارجی که همواره برای اختلال در امنیت کشور و ضربه زدن به اسلام تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه سال ۸۸ واقعاً برای اندازی نظام آمده بود، گفت: گرچه در این فتنه ملت ما هشت ماه در جنگ نرم با دشمن بودند اما بدون اینکه یک گام از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود عقب‌نشینی کنند با هدایت‌های مقام معظم رهبری در این مبارزه با خنثی کردن نقشه‌های دشمنان پیروز میدان شدند.

روحانی با بیان اینکه روز ۹ دی به‌روز بصیرت نام‌گذاری شده است، افزود: با توجه به اغتشاشات اخیر در کشور بر ما تکلیف است تا برای پاسداشت حماسه ۹ دی و دفاع از دفع فتنه در کشور پررنگ‌تر حضورداشته باشیم و اجازه ندهیم که قشر خاصی این حماسه را به خود منسوب کرده و به نفع خود تمام کند بلکه این روز متعلق به ملت ایران است.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن از هر موقعیتی برای ایجاد فتنه و تحریک مردم استفاده می‌کند، تصریح کرد: برای مقابله با دشمن و حفظ امنیت انقلاب حفظ وحدت مهم‌ترین نیاز جامعه است و با توجه به اینکه انتخابات بزرگی را در پیش داریم لازم است تا مردم آگاه باشند و خطوط را بشناسند تا دشمن از بی‌بصیرتی مردم به نفع خود استفاده نکند./ فارس

.

https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1398/09/18/13980918000703_Test_PhotoN.jpg

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد