صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اهتمام ویژه برای زمینه‌سازی حضور پررنگ مردم در برنامه‌های دهه فجر انجام شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمن می خواهد نشاط انقلاب اسلامی را از بین ببرد بنابراین باید اهتمام ویژه ای برای حضور پر رنگ مردم در برنامه های دهه فجر داشته باشیم. آیت الله رسول فلاحتی در نخستین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: امام(ره) بعثت عظیم انقلاب اسلامی را […]

کد خبر : 38187 | 12:16 ب.ظ | ۳۰ آذر , ۱۳۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمن می خواهد نشاط انقلاب اسلامی را از بین ببرد بنابراین باید اهتمام ویژه ای برای حضور پر رنگ مردم در برنامه های دهه فجر داشته باشیم.

آیت الله رسول فلاحتی در نخستین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: امام(ره) بعثت عظیم انقلاب اسلامی را تحویل نسل بعدی دادند و اکنون روح گذشتگان که جان خود را در راستای انقلاب اسلامی فدا کردند از برگزاری چنین اجتماع ها شاد است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سید یونس رودباری نخستین شهید نهضت امام خمینی(ره)، افزود: اکنون تمام ایران سید یونس رودباری را می شناسند و این امر برای مردم گیلان جای بسی افتخار است.
امام جمعه رشت با تاکید براینکه بعثت بزرگ انقلاب اسلامی را باید به شایستگی تقدیم نسل های بعدی کنیم، بیان کرد: اکنون حامل پرچمی هستیم که قهرمانان ملی مذهبی کشور به اهتزاز در آوردند و باید امین خوبی برای گذشتگان باشیم.
آیت الله فلاحتی، هدف از برگزاری جلسه های دهه فجر انقلاب اسلامی را ارائه راهکارها به منظور بهینه سازی انتقال ارزش ها خواند و تصریح کرد: در سایه انتقال افکار و اندیشه های امام(ره) باید بتوانیم بعثت انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنیم.
وی به جنگ جدید دشمن معروف به جنگ شناختی اشاره کرد و گفت: جنگ شناختی شاخه ای از جنگ نرم محسوب می شود و از جنگ نظامی، ماهواره ای و حتی هسته ای خطرناک تر است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جنگ شناختی روح و روان مردم را هدف رفته است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تخریب اعتقاد مردم نسبت به بعثت بزرگ انقلاب اسلامی در دنیای معاصر است.
آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را بزرگ ترین بعثت پس از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) ذکر کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دنیای معاصر را به هم ریخته است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی حضور با نشاط دارد، اظهار کرد: دشمن می خواهد این نشاط را از بین ببرد بنابراین باید اهتمام ویژه ای برای حضور پر رنگ مردم در برنامه های دهه فجر داشته باشیم.


امام جمعه رشت به حضور پر رنگ مردم از آغاز نهضت اسلامی به ویژه سال ۵۷ و همچنین عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در جنگ شناختی می خواهد مفاخر، افتخارها، رزمندگان و ایثارگران ما را زیر سئوال ببرد.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه در اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی نباید خودزنی کنیم، بیان کرد: نشان دادن نقص های همدیگر موجب سوء استفاده دشمن می شود.
وی بر بیان نقاط مثبت و روشن انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: یکی از ابزارهای انتقال ارزش های دفاع مقدس، موزه سازی است اما مهم تر از آن ایثارگران هستند که به عنوان تجسم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تخریب رهبری از اهداف دشمن است، تصریح کرد: درایت مقام معظم رهبری در موضوع گرانی بنزین دشمن را وادار به عقب نشینی کرد بنابراین نقش بی بدیل رهبری باید برای مردم به ویژه جوانان بیان شود.
آیت الله فلاحتی بر اطلاع رسانی قوی و گسترده برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که تمام بخش های جامعه از خدمات انقلاب اسلامی اطلاع پیدا کنند.
وی با بیان اینکه دولت ها در طول انقلاب اسلامی خدمات بسیاری کردند، خاطرنشان کرد: اگر لکه های سیاهی وجود دارد باید به آرامی و تدبیر بیان شود.
امام جمعه رشت با تاکید بر ایجاد امید و نشاط بین مردم، اظهار کرد: مسئولان در عرصه های اجتماعی باید امیدآفرین و با نشاط باشند زیرا این ملت توانسته آمریکا را به زانو درآورد.

آیت الله فلاحتی به تلاش کاروان عظیم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: مشاهده بخش های در حال تلاش برای جامعه ایجاد نشاط و امید می کند و این مسیر را باید به طور زیبا برای آیندگان ترسیم کرده و تحویل آنها دهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد