صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را با خود به گور خواهد برد

حجت‌الاسلام والمسلمین رسایی با بیان اینکه دشمن معتقد به پروژه نفوذ برای براندازی نظام است، گفت: نباید به غرب‌زده‌ها اعتماد کرد آنها در تلاشند تا با نفوذ میان مدیران، در تصمیم‌گیری‌ها دخالت کرده و اهدافشان را عملیاتی کنند. حجت‌الاسلام «حمید رسایی»، جمعه ۶ دی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد صاحب الزمان( عج) […]

کد خبر : 38315 | 12:17 ب.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۸

حجت‌الاسلام والمسلمین رسایی با بیان اینکه دشمن معتقد به پروژه نفوذ برای براندازی نظام است، گفت: نباید به غرب‌زده‌ها اعتماد کرد آنها در تلاشند تا با نفوذ میان مدیران، در تصمیم‌گیری‌ها دخالت کرده و اهدافشان را عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام «حمید رسایی»، جمعه ۶ دی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد صاحب الزمان( عج) رشت با اشاره به وضعیت کنونی کشور و اتفاقات یک ماه اخیر گفت: تا ۲ آینده شاهد اتفاقات مهمی خواهیم بود که این مشکلات را نیز با رهبری داهیانه رهبر انقلاب پشت سر می‌گذاریم.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس نهم و دهم با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: اگر با مردم صادق بوده و خدمتگذار آنها باشید اعتماد و رای مردم را خواهید داشت.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در براندازی نظام و اینکه ملت ایران ۴۰سالگی انقلاب را جشن نخواهد گرفت اظهارکرد: تمام ادعاهای دشمن دروغی بیش نیست زیرا ملت ایران با اتحاد پشتیبان ولایت فقیه بوده و در چنین شرایطی بود که پیام رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب صادر شد.
حجت الاسلام رسایی با اشاره به فرموده امام راحل که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اذعان کرد: دشمن از دهه دوم پیروزی انقلاب جنگ فرهنگی خود را آغار کرد و معتقد بود با نفوذ کار انقلاب تمام است.

وی به توطئه نفوذ دشمن اشاره و بیان کرد: نباید به غرب‌زده‌ها اعتماد کرد آنها در تلاشند تا با نفوذ میان مدیران، در تصمیم‌گیری‌ها دخالت کرده و اهدافشان را عملیاتی کنند.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دشمن باید آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را با خود به گور ببرد افزود: دشمن فهمیده است که با روش های گذشته نمی‌تواند بر ایران تسلط پیدا کند و با نفوذ در ارکان نظام به دنبال پیاده‌سازی طرح ها و نقشه‌هایش است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد