صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سناریوی تقلب شش ماه قبل از انتخابات کلید خورده بود

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به تصویب سناریوی تقلب شش ماه قبل از انتخابات ۸۸، گفت: متاسفانه عملکرد مسئولان سبب شده که مردم به آنها اعتماد نداشته باشند. سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه یکشنبه در گرامیداشت یوم الله ۸ و ۹ دی و بزرگداشت مجاهدت‌های روشنگرانه شهید مدافع حرم «سیداسماعیل سیرت نیا» در […]

کد خبر : 38340 | 6:47 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۸

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به تصویب سناریوی تقلب شش ماه قبل از انتخابات ۸۸، گفت: متاسفانه عملکرد مسئولان سبب شده که مردم به آنها اعتماد نداشته باشند.

سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه یکشنبه در گرامیداشت یوم الله ۸ و ۹ دی و بزرگداشت مجاهدت‌های روشنگرانه شهید مدافع حرم «سیداسماعیل سیرت نیا» در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) رشت، با اشاره به مسئله بصیرت افزایی و افشای شیطنت استکبار جهانی در داخل کشور، گفت: در دنیا همه کشورها یا شرقی یا غربی بودند اما ایران بعد از پیروزی انقلاب به صورت قدرتی مستقل عمل کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه تئوریسین‌های غربی از ایران به عنوان قدرت سوم جهانی یاد می‌کنند، افزود: مشکل ما هیچگاه با آمریکا حل نمی‌شود و تغییر رفتار آنها به این دلیل نیست که انقلابی شده‌اند بلکه این انقلاب است که آمریکایی شده است.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه اراده الهی بر این است که قدرت رهبر معظم انقلاب به رخ جهان کشیده شود، ادامه داد: تا امروز بیش از ۳۵ قطعنامه برای تعیین سرنوشت سوریه وضع شده اما احدی جرأت نکرده بگوید که اسد باید برود، اسد می‌ماند چون حزب الله باید بماند و این فرمان رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به دستور ترامپ برای حمله به ایران، بیان کرد: آمریکا ناو جنگی خود را به سمت ایران فرستاد اما با مشاهده قدرت پهپادهای ایرانی، یمنی و مقاومت به ناوهای جنگی خود دستور بازگشت داد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه دستورات رهبر معظم انقلاب فوق تصورات بشری است، افزود: ترامپ چندین بار قصد حمله به ایران را داشته که هربار ناکام ماند. رهبر معظم انقلاب در مقابل پیامی که نخست وزیر ژاپن از سمت ترامپ برای ایشان آورده بود پاسخ کوبنده‌ای دادند.

سردار نوعی اقدم با اشاره به قدرت موشکی ایران، گفت: عکس العمل موشکی در دنیا ۱۵ دقیقه و در ایران ۷ دقیقه بوده و همین امر مانع کوچک‌ترین حرکت دشمن علیه ایران است که این مایه افتخار و مباهات ملت ما است.

وی به بازی تقلب در انتخابات سال ۸۸ نیز اشاره و بیان کرد: سناریوی تقلب از شش ماه قبل در جلسه‌ای با حضور سران فتنه و در رأس آنها آمریکا تصویب شد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: سران فتنه در ستادهای انتخاباتی جلسات توجیهی تشکیل دادند که همه ستادها ساعت ۱۵ عصر پیروزی موسوی در انتخابات را اعلام کنند تا در صورت اینکه رأی نیاورد استارت تقلب زده شود.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه ملت ایران از تهدید آمریکا وحشت ندارند چون به مسئولان امنیتی خود اعتماد دارند، گفت: متأسفانه امروز شاهد بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان دولتی هستنیم.

وی با بیان اینکه شیوه گرانی بنزین خائنانه بود، گفت: بنزین در کشور ارزان بود ولی مشکل این است که دولت با مردم شفاف نبوده و درباره مسائل حاکم بر جامعه صحبت نمی‌کند.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: سرویس امنیتی عربستان و انگلیس و آمریکا از تاریخ و ساعت اغتشاشات ایران مطلع بودند این در حالی است که مسئول ارشد ما از زمان افزایش قیمت بنزین اظهار بی اطلاعی می‌کند.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران افراد آموزش دیده‌ای بودند که از روی سناریوی از پیش تعیین شده رفتار کردند، افزود: مقام معظم رهبری قهرمانانه مسئولیت عملکرد دولت را بر عهده گرفت چون شیطنت آنها را شناخته بود و با این رفتار خود مانع جنگ خیابانی شدند.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان و اصولگرایان دلسوز مردم و انقلاب سفره خود را اجانب جدا کنند، گفت: ما در دنیای تکنولوژی، موشک‌های فوق حرفه‌ای درست می‌کنیم و اگر ساختن پراید نیز بر عهده ما بود تعهد می‌کردیم پرایدی با کیفیت بنز آلمان تحویل دهیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه ما در اصل انقلاب مشکل نداریم و دولت و مجلس نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد، افزود: باید مقدس نماها را رها کنیم، باید با اجماع یک انسان‌های پاک دست را روانه مجلس کنیم./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد