صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در خصوص اعلام سخنران و مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر رشت

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن، سخنران و مسیرهای این راهپیمایی در شهر رشت را اعلام کرد. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است. شورای هماهنگی تبلیغات […]

کد خبر : 39129 | 7:04 ب.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۳۹۸

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن، سخنران و مسیرهای این راهپیمایی در شهر رشت را اعلام کرد. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از عموم گیلانیان ولایی و سرافراز گیلان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سراسر استان، ضمن تجدید عهد با آرمان والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حماسه‌ای دیگر از جنس شور و شعور بیآفرینند و برگ زرین دیگری بر صحیفه تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی در استان گیلان بیافزایند.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن صبح روز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ در سراسر استان و در شهر رشت با سخنرانی امیر سرتیپ حاتمی (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح)، راس ساعت ۹ صبح از مسیرهای پنج‌گانه زیر آغاز می‌گردد:

مسیر شماره یک:  سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب (شهرداری).

مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی، میدان شهدای ذهاب (شهرداری).

مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری، خیابان سعدی، میدان شهدای ذهاب (شهرداری).

مسیر شماره چهار: مسجد جامع کاسه‌فروشان، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب (شهرداری).

مسیر شماره پنج: بقعه متبرک دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان علم الهدی، میدان شهدای ذهاب (شهرداری).

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان

 

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد