صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هر پایگاه بسیج یک پایگاه سلامت/ سپاه تا آخر در کنار مردم است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه همه امکانات خود را برای مبارزه با ویروس کرونا به خدمت گرفته است، گفت: هر پایگاه بسیج یک پایگاه سلامت تبدیل شده است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشترکی با محوریت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه […]

کد خبر : 39533 | 6:24 ب.ظ | ۲۰ اسفند , ۱۳۹۸

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه همه امکانات خود را برای مبارزه با ویروس کرونا به خدمت گرفته است، گفت: هر پایگاه بسیج یک پایگاه سلامت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشترکی با محوریت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اهمیت سلامت که زمینه‌ساز اقتصاد پویا و اجتماعی پرنشاط سپاه با تمام توان در راستای مبارزه به این ویروس در میدان حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سپاه تمام امکانات نیروی انسانی و تجهیزاتی خود را در اختیار حوزه سلامت قرار داده است، افزود: امروز هر پایگاه مقاومت بسیج به یک پایگاه سلامت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تمامی امکانات کشور در زمینه کنترل کرونا به کار گرفته شده است، گفت: اعضای ستاد مقابله با کرونا باید از تمامی امکانات شهری همانند بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر امکانات دستگاه‌های اجرایی و نهادها برای شکست این ویروس منحوس استفاده کنند.

سردار عبدالله پور آموزش، غربالگری و بهداشت محیط را سه کار مهم در جهت مقابله با کرونا برشمرد و ادامه داد: از بین بردن کرونا ویروس نیازمند کار جهادی ۲۰ روزه است و همه ما در سلامت جامعه سهیم هستیم، از این رو باید تمام تلاش‌ها در این جهت متمرکز شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد